Przedstawiciele firmy OKNOPLAST mieli również okazję spotkać się z Jürgenem Kloppem, trenerem jedenastki z Dortmundu. Podczas sobotniej konferencji na stadionie Signal Iduna Park, firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako Partner Borussii Dortmund, a jej Prezes Mikołaj Placek ogłosił strategię działań na rynku niemieckim.
Strategia OKNOPLAST dotycząca rynku niemieckiego zakłada, prócz wykorzystywania w komunikacji marketingowej partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Niemczech, zwiększenie nakładów na innowacje oraz doskonalenie procesu opieki zakupowej.
Wszystko to w perspektywie czasu ma przyczynić się do zbudowania silnej, dobrze kojarzonej marki okiennej z segmentu Premium w Niemczech. Niemcy to duży rynek zbytu dla OKNOPLAST, w chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną firmy tworzy już prawie 300 Punktów Handlowych.
Jednak, jak mówi Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek - Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza najwyżej jakości.
Z pewnością klasę produktu i firmy umacnia także partnerstwo z tak utytułowanym klubem jak Borussia – twierdzi Mikołaj Placek. Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców. Uznaliśmy, że warto wesprzeć polski filar w klubie polskim sponsorem. Razem z piłkarzami z Polski, grającymi w Borussii mamy szansę jeszcze bardziej umocnić pozytywne cechy Polaków i polskich firm na arenie międzynarodowej.
Wspólnie promujemy przecież najwyższą polską jakość – podsumowuje Prezes OKNOPLAST. Przypomnijmy, że w ramach rocznej umowy z klubem OKNOPLAST może posługiwać się wizerunkiem Partnera Borussii Dortmund, jak również czołowych zawodników klubu we wszystkich materiałach reklamowych. Logo OKNOPLAST jest też obecne podczas meczów na największym stadionie w Niemczech - Signal Iduna Park.
Kibice na całym świecie mogą zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie VIP. Kontrakt obejmuje także udział piłkarzy firmowych eventach oraz obecność firmy w mediach społecznościowych i newsletterach Borussi, jak również programy „hospitality”, czyli możliwość udziału partnerów i klientów Oknoplastu w meczach czołowej europejskiej drużyny.
Źródło: Oknoplast
Więcej