Skierowany głównie do osób interesujących się modą i w ten sposób wyrażają-cych swoją osobowość, potrwa do1 grudnia br. Nadsyłane stylizacje oceniać będzie znane już jury - Karolina Malinowska i Maciej Zień. Nagrodą główną w konkursie są 3 tys. zł na zakupy z "Maliną" i Zieniem oraz innowacyjna pralka i suszarka do ubrań marki Siemens.
Siemens Fresh Look znów w natarciu!
Zapowiedź Karoliny Malinowskiej o wznowieniu konkursu ziściła się. Czwarta odsłona Siemens FreshLooka niesie ze sobą nowe inspiracje, ale też poszerzoną współ-pracę z najpopularniejszymi blogerami modowymi w Polsce. Do grona Charlize Mystery, Mr Vintage, czy Cajmel, dołączyli m.in.: Jemerced, Styllove, Modishyou, czy Jestem Kasia. Blogerzy będą nie tylko tworzyć zawartość e-magazynów wydawanych po zakończe-niu każdego etapu inspiracji, ale także pomogą jurorom oceniać zgłoszenia stylizacji. Pierwszą inspiracją dla konkursowiczów będzie "Barokowy przepych".
Konkurs promowany będzie na największych portalach powiązanych z modą i urodą. Kampanię bannerową, Google Adwords oraz działania na Facebooku, wspierać będą również artykuły tematyczne. Za działania promocyjne, również w środowisku me-diów społecznościowych oraz administrację strony konkursu odpowiada agencja Insi-gnia.
Siemens FreshLook – o projekcie
Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już internautom zasadach: organizacji konkursu na najlepsze stylizacje oraz współtworzenie modowego e-magazynu. Zwieńczeniem każdej edycji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską i Maciejem Zieniem. Zwycięzca dodatkowo orzymuje także innowacyjną pralkę i-Dos oraz suszarkę do ubrań marki Siemens.
Finał letniej edycji konkursu: https://www.youtube.com/watch?v=0fWKgI6LAtg
Źródło: Siemens
Więcej