Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Ruszyła jesienna edycja konkursu modowego Siemens FreshLook

Zyskujący na coraz większej popularności konkurs rusza już po raz czwarty, by ponownie zaskoczyć przygotowanymi czterema tematami inspiracji.

Ruszyła jesienna edycja konkursu modowego Siemens FreshLook
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Inteligentny sprzęt AGD
www.siemens-home.bsh-group.com
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Inteligentny sprzęt AGD
www.siemens-home.bsh-group.com
Dane kontaktowe:
22 572 76 00
Al. Jerozolimskie 183, 02-222 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Skierowany głównie do osób interesujących się modą i w ten sposób wyrażają-cych swoją osobowość, potrwa do1 grudnia br. Nadsyłane stylizacje oceniać będzie znane już jury - Karolina Malinowska i Maciej Zień. Nagrodą główną w konkursie są 3 tys. zł na zakupy z "Maliną" i Zieniem oraz innowacyjna pralka i suszarka do ubrań marki Siemens.

Siemens Fresh Look znów w natarciu!

Zapowiedź Karoliny Malinowskiej o wznowieniu konkursu ziściła się. Czwarta odsłona Siemens FreshLooka niesie ze sobą nowe inspiracje, ale też poszerzoną współ-pracę z najpopularniejszymi blogerami modowymi w Polsce. Do grona Charlize Mystery, Mr Vintage, czy Cajmel,  dołączyli m.in.: Jemerced, Styllove, Modishyou, czy Jestem Kasia. Blogerzy będą nie tylko tworzyć zawartość e-magazynów wydawanych po zakończe-niu każdego etapu inspiracji, ale także pomogą jurorom oceniać zgłoszenia stylizacji. Pierwszą inspiracją dla konkursowiczów będzie "Barokowy przepych".

Konkurs promowany będzie na największych portalach powiązanych z modą i urodą. Kampanię bannerową, Google Adwords oraz działania na Facebooku, wspierać będą również artykuły tematyczne. Za działania promocyjne, również w środowisku me-diów społecznościowych oraz administrację strony konkursu odpowiada agencja Insi-gnia.

Siemens FreshLook – o projekcie

Siemens FreshLook to kontynuacja rozpoczętej w 2011 roku modowej inicjatywy marki Siemens AGD. Projekt kierowany jest do wszystkich pasjonatów mody, stylizacji oraz osób lubiących być na czasie z najnowszymi trendami. Idea kampanii bazuje na znanych już internautom zasadach: organizacji konkursu na najlepsze stylizacje oraz współtworzenie modowego e-magazynu. Zwieńczeniem każdej edycji są finałowe zakupy z Karoliną Malinowską i Maciejem Zieniem. Zwycięzca dodatkowo orzymuje także innowacyjną pralkę i-Dos oraz suszarkę do ubrań marki Siemens.

Finał letniej edycji konkursu: https://www.youtube.com/watch?v=0fWKgI6LAtg

Źródło: Siemens

Więcej