Gwarancją tego są goście specjalni: w szóstej już edycji targów – byli nimi czołowi zawodnicy Interu Mediolan, światowej klasy piłkarze klubu tak mocno związanego z Mediolanem: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi. Jak co roku na stoisku OKNOPLAST nie zabrakło też polskich akcentów sportowych. Krzysztof Golonka - Mistrz Świata Trików Piłkarskich i finalista programu Mam Talent, od wielu lat zajmujący się profesjonalnie sztuką żonglersko-akrobatyczną, dał pokaz piłkarskiego freestyle.
OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości i najlepszych rozwiązań ze swojej oferty. Jedną z nich było okno Winergetic Premium Passive – łączące świetne parametry energooszczędne i nowoczesny design. System spełnia rygorystyczne wymagania okien przeznaczonych do budynków pasywnych co zostało potwierdzone certyfikatem renomowanego instytutu badawczego IFT Rosenheim.
Dużym zainteresowaniem w Mediolanie cieszyło się okno w wersji Collorfull. To rozwiązanie OKNOPLAST opracował, jako pierwszy polski producent okien. Poza tradycyjnie oklejonymi stronami – wewnętrzną i zewnętrzną w profilu oklejany jest również wrąb, czyli powierzchnie wewnętrzne profili, widoczne po otwarciu skrzydła. Dzięki temu okna PVC przypominają swoim wyglądem okna drewniane.
Zaprezentowano również okucia i klamki z nowej linii dESIGN+. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Odwiedzający targi Made Expo w tym roku mieli również szansę zapoznać się z drzwiami z oferty Aluhaus – nowej marki z Grupy OKNOPLAST, której trzonem działalności są aluminiowe drzwi zewnętrzne i okna klasy Premium.
Dla OKNOPLAST, firmy od lat działającej na rynku włoskim to świetna możliwość przedstawienia oferty oraz zaprezentowania swojej marki szerszej publiczności, bo w swych planach ekspansji na rynki zagraniczne – OKNOPLAST nie ogranicza się tylko do Włoch, ale również jest obecny we Francji, Niemczech, Austrii czy Szwajcarii, będąc sponsorem, oprócz Interu Mediolan, również tak znanych klubów jak Borussia Dortmund i Olympique Lyon.
Ekspansję międzynarodową podjęliśmy w roku 2004, a dziś jesteśmy w pierwszej piątce w Europie. Tak szybki rozwój nie byłby możliwy bez doskonałej oferty, łączącej wysoką jakość, walory użytkowe i estetykę produktów. Jednak nie tylko te cechy zadecydowały o naszej pozycji. Aby podkreślić międzynarodową klasę przedsiębiorstwa i produktów, zdecydowaliśmy się na sponsorowanie jednego z legendarnych włoskich klubów piłkarskich – Interu Mediolan. Dzięki temu partnerzy handlowi i klienci w Italii postrzegają polską firmę w kategorii mistrzów. Trafność tego ruchu potwierdzają wyniki sprzedaży – mówi Mikołaj Placek.
Źródło: OKNOPLAST
Więcej