Rynek włoski ma duży potencjał, dlatego chcemy na nim budować coraz silniejszą pozycję. Po dołączeniu do grona Top Sponsorów Interu Mediolan postanowiliśmy podjąć współpracę również z drużyną koszykówki. Ze względu na dużą popularność tej dyscypliny we Włoszech, kibice koszykówki to duża i ważna dla nas grupa potencjalnych klientów. A jednocześnie jest to nieco inna grupa docelowa niż kibice piłkarscy, dlatego rozszerzamy naszą działalność sponsoringową we Włoszech – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu firmy OKNOPLAST.

Firma Oknoplast działa w segmencie Premium, zgodnie z naszą strategią poszukujemy partnerów o stabilnej i ugruntowanej pozycji. Klub z Bolonii od lat należy do koszykarskiej ekstraklasy. Sponsorując go chcemy zwiększyć naszą rozpoznawalność nie tylko na rynku włoskim, ale w całej Europie – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.
Umowę podpisano w Bolonii. Podczas uroczystości inaugurującej współpracę Jakub Parzeński wręczył prezesowi OKNOPLAST koszulkę z numerem 14. Logotyp firmy znajdzie się m.in. na bandach podczas meczy i strojach koszykarzy oraz na oficjalnej stronie klubu.
Firma OKNOPLAST aktywnie wspiera również lokalnych sportowców m.in. drużynę piłkarską MKS Puszcza Niepołomice oraz Akademię Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. Spółka planuje dalszy rozwój i umacnianie pozycji preferowanego producenta okien PVC zarówno w Polsce, jak i za granicą. OKNOPLAST coraz silniejszy we Włoszech, więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl. Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1
Źródło: OKNOPLAST
Więcej