Międzynarodowe targi EquipBaie to jedyne z największych wydarzeń branży stolarki otworowej w Europie. Dlatego obecność na nich jest dla nas bardzo ważna. Obok nawiązania cennych kontaktów biznesowych możemy również pokazać nasze nowości produktowe potencjalnym klientom – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości ze swojej oferty. Wśród nich znalazł się system ColorFull, który firma opracowała jako pierwszy polski producent. W profilach ColorFull, poza stroną zewnętrzną, barwione są również elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Zapewnia to oknom jednolitą barwę i nadaje zupełnie nowy charakter. Innym produktem przedstawionym przez OKNOPLAST była linia okuć dESIGN+. Składają się na nią eleganckie osłonki na zawiasy, ergonomiczne i minimalistyczne klamki oraz innowacyjne rozwiązania zaczepów obwodowych. Nowe okucia łączą w sobie piękny wygląd i funkcjonalność.
Francuscy klienci mogli po raz pierwszy zobaczyć energooszczędne okno Winergetic Premium, o współczynniku przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78 W/m²K. Poza wysokimi właściwościami termoizolacyjnymi okno charakteryzuje się też niepowtarzalnym wyglądem. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu jest autorskim projektem dostępnym wyłącznie pod marką OKNOPLAST.
Wśród wszystkich osób które zawitały na stoisko OKNOPLAST rozlosowano bilety na mecz Interu Mediolan na stadionie San Siro. OKNOPLAST na Targach Equipbaie – więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl. zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1
Źródło: OKNOPLAST
Więcej