OKNOPLAST – Czempion polskiego eksportu

Spółka OKNOPLAST została laureatem w prestiżowym konkursie „Polska firma – międzynarodowy czempion”. Kapituła nagrodziła przedsiębiorstwo jako najlepszego eksportera, za jego prężną działalność na rynku europejskim. Konkurs został zorganizowany przez międzynarodową firmę doradczą PwC.

OKNOPLAST – Czempion polskiego eksportu
OKNOPLAST Okna i drzwi balkonowe OKNOPLAST
Dane kontaktowe:
12 279 71 71
Ochmanów 117 32-003 Podłęże

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Celem konkursu „Polska firma – międzynarodowy czempion” jest wyłonienie i promocja rodzimych przedsiębiorstw, z powodzeniem prowadzących działalność poza granicami kraju.

Mogły w nim wziąć udział wszystkie firmy oparte na polskim kapitale, które w ciągu ostatnich pięciu lat dokonały zagranicznej inwestycji i są obecne na międzynarodowych rynkach.

Laureatów konkursu wyłoniła kapituła złożona z ekonomistów i znawców rynków zagranicznych. Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach: eksport, inwestycja i promocja polskiej marki za granicą. OKNOPLAST otrzymał tytuł Czempiona, jako najlepszy eksporter. Zdobyta nagroda to dla nas duże wyróżnienie, stanowi ona ukoronowanie naszych działań na rynkach międzynarodowych.

Kilka lat temu, obejmując stanowisko prezesa postawiłem sobie za cel zdobycie pozycji europejskiego lidera w branży stolarki otworowej. Jestem szczęśliwy, że tak się stało – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.

Inicjatywy, takie jak ta są niezwykle ważne, pokazują one bowiem polskim przedsiębiorcom, że mogą oni bez kompleksów konkurować z zagranicznymi spółkami i odnosić na tym polu sukcesy – dodaje. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali na XXII Forum Ekonomicznym w Krynicy.

OKNOPLAST – Czempion polskiego eksportu. Firma OKNOPLAST od lat jest obecna na zagranicznych rynkach. Dziś jej produkty można nabyć w salonach firmowych, zlokalizowanych w  Austrii, Czechach, Francji, Niemczech, Polsce, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoszech i na Węgrzech.

Zakładany udział sprzedaży eksportowej w 2012 roku wynosi 55%. Od stycznia spółka otworzyła już 150 punktów sprzedaży, dzięki czemu zwiększyła ich liczbę do 1450.

Źródło: OKNOPLAST

Więcej