Nazwa Botament znajdująca się przy systemowych materiałach budowlanych jest synonimem jakości dla profesjonalistów. Mając na uwadze dalszy rozwój, firma postanowiła wprowadzić nową koncepcję opakowań na produkty marki Botament.
29.11.2011
2-3 minuty
Kleje do płytek ceramicznych
Mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy postanowiliśmy wprowadzić nową koncepcję opakowań na produkty marki Botament. Jest to odpowiedni moment na ogólnoeuropejską modernizację. „Projekt modernizacji oraz ujednolicenia opakowań był prawdziwym wyzwaniem. Oprócz modernizacji opakowań naszym celem było uzyskanie jednolitej struktury wariantów językowych oraz optymalnej rozpoznawalności, tak ważnej w handlu - powiedział Ryszard Rasiukiewicz, Kierownik Oddziału Botament w Polsce.
Także, nowe zmodernizowane logo nadaje znaczenie marce Botament, informuje o wartości produktu i przyciąga uwagę klienta. Stare nazwy grup produktowych Botact, Botazit, Botacem oraz Boton zostaną usunięte i zastąpione nazwą marki Botament.
Nowe opakowania zapewniają doskonałą prezentację produktów w handlu oraz niosą za sobą niezwykle istotne zadania: dla sprzedawców są niczym więcej jak odzwierciedleniem wnętrza produktu. Nowa forma opakowań zostanie sukcesywnie wprowadzona do produkcji. Proces ten zostanie przeprowadzony we wszystkich europejskich krajach.
Źródło: Botament
Więcej