Zgodnie z przyjętą nową strategią w Grupie Deceuninck, specjalizującej się w wytwarzaniu profili PVC do produkcji stolarki otworowej, oraz systemów tarasowych i elewacyjnych w technologii Twinson, w regionie Europy Środkowej (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry oraz kraje Bałkańskie) wszystkie oddziały produkcyjne i handlowe będą od roku 2013 funkcjonały pod jedną, wspólną marką.
Proces zmiany marki został zaplanowany jako działanie długofalowe. Okres od chwili obecnej do końca 2012 roku to czas przejściowy, w którym marka Inoutic będzie stopniowo wprowadzana na polski rynek. Warto podkreślić, iż promowaną marką będzie Inoutic, lecz formalna nazwa firmy docelowo brzmieć będzie Inoutic/Deceuninck Polska Sp. z o.o.
Marka Inoutic powstała w roku 2006 po przejęciu firmy Thyssen Polymer przez grupę Deceuninck. Od tego czasu uzyskała ona (szczególnie w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii) wysoką rozpoznawalność, stając się synonimem innowacji, najlepszej technologii oraz produktów najwyższej jakości.
Wprowadzenie silnej i spójnej marki w całym regionie podyktowane jest dążeniem do szybkiego i skutecznego reagowania na rosnące potrzeby rynku, głównie dzięki nowym możliwościom produkcyjnym, serwisowym i marketingowym, które pozwalają na zdobywanie przewagi konkurencyjnej (na rynku polskim i europejskim).
Systemy profili platformy Inoutic – Arcade, Prestige oraz energooszczędny system Eforte, który został już uhonorowany wieloma prestiżowymi nagrodami w branży, takimi jak Top Builder czy Złoty Filar Budownictwa, będą rozwijane i uzupełniane o innowacyjne rozwiązania.
Źródło: Deceuninck Polska