Nowy, królewski logotyp marki Prestige wyraźnie podkreśla cechy produktów wchodzących w skład serii. Najwyższa jakość i wytworność prestiżowych wyrobów do zabudowy nawierzchni podkreślona została rysunkiem korony, który - w połączeniu z prostą czcionką - tworzy harmonijną kompozycję elegancji i prostoty.
Te właśnie cechy stanowią istotę produktów Prestige, dzięki którym możliwe staje się wykonanie pięknych i niepowtarzalnych ścieżek ogrodowych, tarasów czy podjazdów w otoczeniu własnego domu. Nowym logotypem Prestige obrandowane zostały opakowania, katalogi i materiały promocyjne firmy.
- Wśród produktów tworzących serię Prestige odnaleźć można takie, które swoim wyglądem nawiązują do najpiękniejszych, skalistych dzieł stworzonych przez naturę. Należą do nich m.in. płyty Kamienia ciosanego Realit, Przełomu skalnego czy kostka Naturyt. Ich urok tkwi w prostej formie, nieregularności krawędzi oraz
uformowanych niczym przez przyrodę zróżnicowanych fakturach powierzchni. Od naturalnych pierwowzorów różni je jednak zdecydowanie większa wytrzymałość na uszkodzenia i odporność na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych – mówi Tomasz Ługowski z firmy Bruk-Bet.
Najwyższa jakość kostek i płyt z serii Prestige, a także ich bogate wzornictwo zostały wielokrotnie docenione. W 2011 roku wyroby do zabudowy nawierzchni firmy Bruk-Bet otrzymały wyróżnienie „Budowlanej Marki Roku 2010”, certyfikat „Najwyższej Jakości w Budownictwie” i tytuł „Produktu Przyjaznego Dla Mojego Domu”.
Źródło: Bruk-Bet