Kampania reklamowa firmy DRUTEX

15 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa okien marki DRUTEX, pod hasłem „DRUTEX. NAJLEPSZE OKNA!”. Składa się ona ze spotów wpisujących się w nową, całościową strategię komunikacji brandu. Podstawą rozwiązania kreatywnego projektu jest ukazanie ciepła i bezpieczeństwa, którym rozkoszuje się  rodzina, dzięki posiadaniu najlepszych okien.

Kampania reklamowa firmy DRUTEX
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Kampania reklamowa DRUTEX-U

Piętnasto- i trzydziestosekundowe reklamy oraz ośmiosekundowe billboardy sponsorskie emitowane będą m.in. we wszystkich kanałach grupy TVN ( TVN, TVN24, TVN Style, TVN siedem, Puls, 4fun.tv), a kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania w miejscach sprzedaży, aktywności public relations oraz promocja w prasie i Internecie.

Kampania reklamowa Drutex-u w Internecie obejmować będzie emisję bannerów na największych polskich portalach, w tym Onet.pl, a także masowe e-mailingi. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line będą prowadzić do strony internetowej www.drutex.eu, gdzie będzie można odnaleźć szczegółowe informacje dotyczące reklamowych produktów.

Akcja potrwa 10 tygodni, a jej głównym celem jest umocnienie Drutex-u na pozycji lidera na rynku producentów okien poprzez  zwiększenie świadomości marki na rynku i podkreślenie unikalnych cech jej produktów. Cele komunikacyjne kampanii koncentrują się przede wszystkim na promowaniu bezpieczeństwa, energooszczędności oraz ponadczasowej elegancji tworzonych przez firmę okien

Nasza nowa kampania reklamowa stanowi esencję zalet, jakie okna Drutex-u oferują klientom. Celem kampanii jest przede wszystkim zwiększenie i umocnienie rozpoznawalności marki oraz wywoływanie pozytywnych skojarzeń dotyczących samego produktu poprzez nakreślenie jego realnych zalet.

Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną oraz szeroką obecność w Internecie, ponieważ zależy nam na dotarciu do jak największej grupy potencjalnych odbiorców. Spoty będą oczywiście wspierane również działaniami public relations oraz reklamą w prasie. - powiedział Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.

Źródło: Drutex

Więcej