Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management, a za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. W tegorocznej, 5-tej edycji przedsięwzięcia zostało wyróżnionych 21 marek oraz 6 firm. Gala wręczenia nagród odbyła się 16 czerwca w Hotelu Polonia w Warszawie.
Wysoką renomę OKNOPLAST-Kraków potwierdza także tytuł Budowlanej Marki Roku
w kategorii „Okna elewacyjne”, który został przyznany firmie już po raz drugi. Wyróżnienie
to stanowi uhonorowanie najlepszych przedsiębiorstw budowlanych wyłonionych na podstawie ogólnopolskich badań firm wykonawczych. Tytuł Budowlanej Marki Roku 2009 został przyznany tym podmiotom gospodarczym, które według ankietowanych są marką najbardziej znaną i oferującą najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji. Zdobyte wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, gdyż potwierdza wysoką jakość produktów firmy oraz jej konkurencyjność na polskim rynku – komentuje Grzegorz Filipek.
Budowlana Marka Roku to jedno z największych i najważniejszych badań popularności marek budowlanych w Polsce. Organizatorem przedsięwzięcia jest ASM - Centrum Badań i Analiz z Kutna. W szóstej edycji przedsięwzięcia nagrody i wyróżnienia otrzymały 54 firmy w 20-tu kategoriach produktowych marek budowlanych oraz w dwóch kategoriach dystrybutorów budowlanych. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 15 czerwca w Teatrze Kamienica w Warszawie.
OKNOPLAST-Kraków jest czołowym producentem okien PVC na rynku polskim i europejskim. Produkty firmy są dostępne w Polsce, we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz we Francji. Sprzedaż okien firmy odbywa się poprzez sieć ponad 260 autoryzowanych Biur Handlowych w Polsce i niemal 500 w Europie. W 2009 roku firma sprzedała ponad 2 200 000 okiennych, a globalna liczba Klientów przez 15 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.
źródło: OKNOPLAST-Kraków
Więcej