Przez cały lipiec, w 212 wagonach moskiewskiego metra linii Kolcewaja – wraz z pasażerami – będzie jeździła reklama atlasowych zapraw do spoinowania: Zaprawy do fugowania ATLAS oraz fug ATLAS ARTIS i ATLAS ARTIS STYLE (fuga z efektem brokatowym). Akcja ta jest przedłużeniem kampanii telewizyjnej, przeprowadzonej w maju i czerwcu w rosyjskim kanale telewizji TNT, gdzie byliśmy sponsorem programu o wykańczaniu i remontowaniu wnętrz „Szkoła Remonta”.
Fugi to najlepiej sprzedające się produkty ATLASA na rosyjskim rynku. Fuga wąska jest wręcz motorem napędowym eksportu do Rosji, a brokatowa okazała się prawdziwym hitem. Nasza kampania to odpowiedź na zmasowaną akcję konkurencji, skierowaną przeciwko atlasowym fugom, oraz na pogłoski, jakoby nie były one cementowe – wyjaśnia Jarosław Tomczyk, kierownik ds. wsparcia eksportu ATLASA.
Kampania przygotowana została z pomocą moskiewskiej agencji reklamowej AKG NetVision, natomiast projekt reklamy powstał w atlasowym studio graficznym.
W tym samym czasie, w Wielkiej Brytanii, rozpoczęła się kampania prasowa marki AVAL, skierowana do tamtejszej Polonii. 3 lipca w polskojęzycznym tygodniku Polish Express ukazała się pierwsza z serii reklam, na początek – promująca systemy ociepleń AVAL i AVAL ROKER.
– Dzięki pokaźnemu nakładowi tygodnika i szerokiej dystrybucji mamy ambicję dotrzeć do dystrybutorów i wykonawców rodem z Polski, działających w wielu zakątkach Zjednoczonego Królestwa – mówi Stanisław Krajewski, specjalista ds. promocji zagranicznej w ATLASIE.
Kampania potrwa do października i będzie eksponowała kolejne produkty marki AVAL, stosownie do polityki sprzedażowej prowadzonej na rynku brytyjskim.