Dwaj giganci łączą siły - Drutex Oficjalnym Partnerem FC Bayern!

Drutex, europejski lider w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem jednego z najbardziej utytułowanych klubów świata – Bayernu Monachium. To największy projekt marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy i jednocześnie jedno z najważniejszych przedsięwzięć w globalnym futbolu z udziałem marki z Polski. Prestiżowa współpraca to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowania międzynarodowej rozpoznawalności oraz ekspansji Drutexu na największym i kluczowym dla eksportu rynku w Europie.

Dwaj giganci łączą siły - Drutex Oficjalnym Partnerem FC Bayern!
DRUTEX S.A. Okna i drzwi balkonowe z PVC
Dane kontaktowe:
59 822 91 01
Lęborska 31 77-100 Bytów

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Dwóch liderów o podobnym DNA, dominujących w swoich branżach, rozpoczyna współpracę. Partnerstwo z klubem, który aż 34 razy sięgał po mistrzostwo Niemiec i wielokrotnie triumfował w Lidze Mistrzów, będzie mocnym wsparciem dla jednego z największych producentów okien i drzwi w Europie – firmy, która ponad 80% swojej produkcji kieruje na eksport.

DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów. – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.

Drutex zyskuje prestiżowy status „Official Platinum Partner of FC Bayern München”, „Official Partner of FC Bayern München” oraz – na wyłączność – „Official Door and Window System Partner of FC Bayern München”. Umowa sponsorska została podpisana na trzy lata i obejmuje szeroki pakiet świadczeń marketingowych.

W ramach współpracy marka Drutex będzie obecna m.in. na bandach LED wokół boiska, tablicy sędziowskiej, w kanałach social media klubu oraz w oficjalnych materiałach komunikacyjnych Bayernu. Dodatkowo firma uzyska prawo do wykorzystywania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logotypu, zdjęć, nagrań z meczów oraz wizerunku piłkarzy – co wzmocni jej globalne kampanie reklamowe.

Pierwszym efektem tej współpracy jest spot reklamowy, który wszedł już do szerokiej kampanii mediowej Drutexu, zapewniając marce globalny zasięg i możliwość dotarcia do milionów kibiców na całym świecie.

Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat. – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA. 

Umowa z Bayernem Monachium stanowi naturalną kontynuację działań Drutexu w zakresie budowania globalnej marki. Rynek niemiecki od lat pozostaje jednym z kluczowych kierunków eksportowych firmy, jednak Drutex konsekwentnie stawia na dywersyfikację sprzedaży. Produkty polskiego producenta trafiają obecnie do około 40 krajów – oprócz Niemiec są to m.in. Włochy, Francja czy Stany Zjednoczone.

Marketing sportowy odgrywa w tej strategii szczególnie ważną rolę. Drutex niejednokrotnie angażował się w pionierskie projekty w swojej branży. W 2024 roku został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan i nawiązał współpracę z Juventusem Turyn, AS Romą, Cagliari oraz Palermo. Wcześniej firma zdobyła międzynarodową rozpoznawalność dzięki kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami byli uznani piłkarze – Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.

Zaangażowanie Drutexu wykracza jednak poza piłkę nożną. Firma od lat wspiera mecze reprezentacji Polski, jest partnerem Pucharu Świata w skokach narciarskich, sponsorem żużlowego Motoru Lublin, w barwach którego występuje Bartosz Zmarzlik, a przez wiele lat pełniła funkcję Oficjalnego Sponsora i Partnera Logistycznego wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne.

W związku z rozpoczętą współpracą z Bayernem Monachium Drutex przygotowuje szeroki pakiet działań marketingowych i sprzedażowych. Obejmą one nową kampanię, akcje promocyjne, odświeżony branding, a także specjalną ofertę produktową stworzoną we współpracy z bawarskim klubem. Nowości pojawią się w oficjalnej sprzedaży już we wrześniu bieżącego roku.

źródło i zdjęcia: Drutex