Organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi Kongres to wydarzenie, które co roku łączy inspirujące debaty, wystąpienia uznanych ekspertów oraz prezentacje najnowszych trendów kształtujących przyszłość branży. Jubileuszowa, piętnasta edycja, która zgromadziła kilkuset uczestników, odbyła się w dniach 22–23 maja w podwarszawskiej Jachrance.
Hasłem przewodnim tegorocznego Kongresu była „Przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii”. Program merytoryczny podzielono na cztery bloki tematyczne, w ramach których głos zabrali wybitni specjaliści i liderzy sektora budowlanego.
W bloku tematycznym pn. „Marketing 360: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej? ” na panelu dyskusyjnym „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej? ” wystąpił Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
To doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w obszarach marketingu, sprzedaży (B2B, B2C, e-commerce) oraz zarządzania biznesem. Jako lider koncentruje się na realizacji ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki Drutex oraz na transformacji cyfrowej, która ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych.
- Jestem głęboko przekonany, że cyfryzacja nie tyle zmienia fundamenty marketingu – które pozostają niezmienne – co przede wszystkim udostępnia nowe narzędzia, otwierające zupełnie inne możliwości prowadzenia działań marketingowych. Dziś możemy docierać do klientów niemal w trybie one-to-one, personalizować ofertę, analizować dane i optymalizować działania z precyzją, która jeszcze do niedawna była poza zasięgiem.
Mimo tej technologicznej rewolucji jedno nie traci na znaczeniu – wręcz przeciwnie: nadrzędna pozostaje świadoma, konsekwentna inwestycja w markę – w jej wizerunek, tożsamość i wartości, które reprezentuje. Paradoksalnie, to właśnie cyfrowa era jeszcze silniej premiuje marki wyraziste, autentyczne i spójne, z którymi ludzie chcą się utożsamiać.
W Drutex stawiamy na rozwój technologii, ale jeszcze mocniej – na siłę marki i relacje. To one są naszym rzeczywistym wyróżnikiem na rynku – mówi Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
Drutex konsekwentnie inwestuje w cyfryzację i nowe technologie, umacniając swoją pozycję lidera na rynku. W 2025 roku firma zainaugurowała globalną kampanię wizerunkową online, skierowaną zarówno do klientów B2B, jak i B2C – w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Strategia długofalowa zakłada dalszą ekspansję działań w kanałach cyfrowych, co pozwala nie tylko zwiększać rozpoznawalność marki, ale również skutecznie promować nowe produkty.
Drutex od lat wyznacza kierunki rozwoju – nie tylko w segmencie stolarki okiennej – co potwierdza jego status niekwestionowanego lidera i innowatora w branży.
źródło i zdjęcie: Drutex