Dział Szkoleń Produktowych WIŚNIOWSKI zapowiada intensywny harmonogram na 2025 rok – w ramach programu Best-seller odbędzie się aż 19 szkoleń, a dodatkowe 4 edycje zostaną zorganizowane specjalnie dla partnerów z najlepszymi wynikami sprzedażowymi z poprzedniego roku. To nie tylko szansa na pogłębienie wiedzy, ale także okazja do wymiany doświadczeń w gronie ekspertów branżowych.
Szkolenia prowadzone są zarówno przez wewnętrznych trenerów firmy, jak i zewnętrznych specjalistów, m.in. w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych. Pierwsze spotkania miały miejsce w siedzibie firmy już na początku i w połowie stycznia.
"Zwiększamy liczbę przeszkolonych osób"
Firma prognozuje, że w 2025 r. około 800 osób skorzysta ze szkoleń, które odbędą się w ciągu całego roku w siedzibie WIŚNIOWSKI w Wielogłowach.
– Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania produktowe, dowiedzieć się więcej o właściwej instalacji naszych systemów oraz omówić kluczowe aspekty związane z ich sprzedażą. Szkolenia wciąż będą prowadzone w dobrze znanym modelu – łączącym praktyczne warsztaty produktowe z częścią teoretyczno-motywacyjną prowadzoną przez znanego coucha, Romana Kawszyna. W tym roku zwiększamy jednak liczbę przeszkolonych handlowców o ponad 30% – wspominał Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą WIŚNIOWSKI w krajach Polska, Słowacja oraz Czechy.
Szkolenia Best-seller są otwarte dla partnerów z całej Polski, stanowiąc doskonałą okazję do spotkania z ekspertami WIŚNIOWSKI oraz odwiedzenia centrum wystawienniczego firmy. Na powierzchni ponad 2000 m² prezentowane są wszystkie produkty producenta, a uczestnicy mogą nie tylko zobaczyć je w akcji, ale także osobiście przetestować ich funkcjonalność. Program szkoleniowy wspiera również dedykowana aplikacja mobilna, dostarczająca praktycznych treści merytorycznych, porad oraz umożliwiająca bezpośrednią komunikację z handlowcami.
Jak wyglądał rok ubiegły?
W 2024 roku w ramach programu Best-seller zorganizowano 15 szkoleń, w których uczestniczyło 600 handlowców oraz 1000 monterów z niemal wszystkich województw w Polsce. Jak podkreślają inicjatorzy programu, formuła spotkań ewoluowała od pierwszej edycji – początkowo skupiała się głównie na przekazywaniu wiedzy produktowej w szkoleniowym ogródku testowym.
Z czasem, odpowiadając na rosnące potrzeby partnerów, WIŚNIOWSKI rozszerzył zakres szkoleń o rozwój kompetencji miękkich i sprzedażowych, co stanowi innowacyjne podejście w branży. Niezmiennie, firma dba o kompleksową organizację logistyczną, zapewniając uczestnikom komfortowy przebieg spotkań.
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI