23 maja 2024 r. do Jachranki przybyło ponad 300 uczestników – przedstawicieli branży, biznesu, nauki, polityki i mediów. Dyskutowano m.in. o rozwoju polskiej branży stolarki budowlanej, poprawie sytuacji eksportowej, odbudowie Ukrainy, sztucznej inteligencji, nowych programach dopłat dla inwestorów oraz zapowiadanych zmianach w prawie.
Marka WIŚNIOWSKI była obecna na wydarzeniu, biorąc udział zarówno w przestrzeni wystawienniczej, jak i w IV bloku merytorycznym poświęconym trendom w marketingu w 2024 r. Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu firmy, uczestniczyła w debacie eksperckiej z przedstawicielami Somfy, EVVA Polska, Grupy Petecki oraz ABR.
Tematy rozmów obejmowały promowanie zrównoważonego rozwoju, wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy danych behawioralnych i demograficznych, oraz implementację szczerości, autentyczności i prawdziwych historii w działania marketingowe z użyciem CRM.
Podczas wydarzenia firma odebrała dwa wyróżnienia – dla firmy członkowskiej z okazji jubileuszu 35-lecia firmy oraz za partnerstwo w programie "Termoizolacja Plus Dobry Montaż".
źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI