Nowoczesny marketing w budownictwie: WIŚNIOWSKI na Kongresie Stolarki Polskiej 2024

Zakończyła się XIV edycja Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez POID. To prestiżowe wydarzenie, obejmujące prelekcje, część wystawienniczą oraz wieczorną galę, stało się platformą wymiany myśli i dialogu między firmami i instytucjami z branży stolarki budowlanej. Wśród partnerów wydarzenia nie zabrakło marki WIŚNIOWSKI.

Nowoczesny marketing w budownictwie: WIŚNIOWSKI na Kongresie Stolarki Polskiej 2024
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

23 maja 2024 r. do Jachranki przybyło ponad 300 uczestników – przedstawicieli branży, biznesu, nauki, polityki i mediów. Dyskutowano m.in. o rozwoju polskiej branży stolarki budowlanej, poprawie sytuacji eksportowej, odbudowie Ukrainy, sztucznej inteligencji, nowych programach dopłat dla inwestorów oraz zapowiadanych zmianach w prawie.

Marka WIŚNIOWSKI była obecna na wydarzeniu, biorąc udział zarówno w przestrzeni wystawienniczej, jak i w IV bloku merytorycznym poświęconym trendom w marketingu w 2024 r. Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu firmy, uczestniczyła w debacie eksperckiej z przedstawicielami Somfy, EVVA Polska, Grupy Petecki oraz ABR.

WIŚNIOWSKI na XIV Kongresie Stolarki Polskiej 2024

Tematy rozmów obejmowały promowanie zrównoważonego rozwoju, wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy danych behawioralnych i demograficznych, oraz implementację szczerości, autentyczności i prawdziwych historii w działania marketingowe z użyciem CRM.

– Zarządzanie marketingiem w dynamicznie rozwijającej się branży, zwłaszcza w sektorze stolarki budowlanej, wymaga dziś zastosowania nowoczesnych narzędzi i strategii. Wśród wybranych, o których rozmawialiśmy podczas tegorocznego kongresu, można wymienić m.in. coraz powszechniejsze zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w marketing automation, które umożliwia nam lepsze zrozumienie zachowań klientów oraz precyzyjne dostosowanie komunikacji do ich potrzeb i oczekiwań. Rozmawialiśmy też o tym, jak wciąż konieczne jest promowanie inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju i ekologii: te wątki są wciąż kluczowym elementem budowania pozytywnego wizerunku marki – mówiła Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.

Podczas wydarzenia firma odebrała dwa wyróżnienia – dla firmy członkowskiej z okazji jubileuszu 35-lecia firmy oraz za partnerstwo w programie "Termoizolacja Plus Dobry Montaż".

źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI