Od 1 kwietnia Monika Młynarczyk objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI, awansując w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych. Monika Młynarczyk jest związana z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku.
Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, a od listopada 2023 roku pełni funkcję dyrektora marketingu. Posiada blisko 11-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.
Jako nowa dyrektor marketingu, Monika będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentrując się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwijaniu skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych.
Podkreśla, że zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy. W latach 2008-2022 Monika Młynarczyk pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kampanii promujących marki takie jak Melatonina Lek-Am, Maglek B6 i Zatogip.
źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI