Monika Młynarczyk przejmuje stery marketingu w firmie WIŚNIOWSKI

Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.

Monika Młynarczyk przejmuje stery marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Od 1 kwietnia Monika Młynarczyk objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI, awansując w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych. Monika Młynarczyk jest związana z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku.

Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, a od listopada 2023 roku pełni funkcję dyrektora marketingu. Posiada blisko 11-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.

Jako nowa dyrektor marketingu, Monika będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentrując się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwijaniu skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych.

Podkreśla, że zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy. W latach 2008-2022 Monika Młynarczyk pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kampanii promujących marki takie jak Melatonina Lek-Am, Maglek B6 i Zatogip.

- Jestem dumna, że mogę poprowadzić w przyszłość zespół marketingu WIŚNIOWSKI, kontynuując strategię rozwoju firmy na europejskich rynkach - podkreśla Monika Młynarczyk, absolwentka programu Executive MBA.

źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI