International Builders Show® (IBS) organizowane przez National Association of Home Builders (NAHB) to wydarzenie o niezrównanej skali, mające na celu edukację, integrację i rozwój sektora budowlanego. Targi te oferują niepowtarzalną okazję do zapoznania się z innowacyjnymi produktami, technologiami, a także uczestnictwa w sesjach edukacyjnych, warsztatach i panelach dyskusyjnych, gromadząc ponad 140 tysięcy specjalistów związanych z branżą.
- "Targi IBS to nie tylko przegląd nowości produktowych, lecz także szansa na budowanie wyjątkowych relacji biznesowych. To miejsce, gdzie światowa branża budowlana nabiera nowego impetu, inspirując się wzajemnie, tworząc tym samym fundamenty do budowy lepszego, bardziej efektywnego i zrównoważonego budownictwa" – mówi Agnieszka Pruchniewicz, Marketing Manager z firmy
Podczas IBS w Las Vegas, AWILUX zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia na stoisku C7112 w głównej hali wystawienniczej. Na powierzchni przekraczającej 90m², firma stworzy epicentrum innowacji w dziedzinie stolarki otworowej. Eksperci AWILUX będą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ukazując, dlaczego ich produkty są idealnym wyborem dla nowoczesnych domów i obiektów komercyjnych, zachęcając do interakcji i wymiany doświadczeń.
- "Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować markę na tak znaczących targach, jakim są NAHB International Builders Show w Las Vegas. Nasza reputacja opiera się na latach doświadczenia oraz nieustannego dążenia do perfekcji. Dostarczamy naszym klientom unikalne i trwałe rozwiązania stolarki okiennej do ich wymarzonych domów w całej Europie, ale także w USA. Te rozwiązania wyróżnia nie tylko design, ale również najlepsze rozwiązania technologiczne, które wpisują się w potrzeby współczesnego świata" – mówi Marek Sprengel, prezes firmy AWILUX.
Udział w IBS to dla AWILUX nie tylko szansa na pokazanie swoich najświeższych rozwiązań, ale również możliwość zaangażowania się w rozmowy z ekspertami z całego świata, dzielenia się doświadczeniami oraz czerpania inspiracji z globalnych trendów branżowych. To dynamiczne środowisko sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów biznesowych i poszerzaniu horyzontów, co stanowi dla leszczyńskiego producenta stolarki premium wyjątkową okazję do dalszego rozwoju i inspiracji.
- "W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli szansę nawiązać wartościowe relacje biznesowe, zdobywając wiedzę od światowej klasy ekspertów. Dzięki możliwości spotkania się twarzą w twarz z przedstawicielami branży, uczestnicy amerykańskich targów mogą poszerzyć swoją wiedzę i zainspirować się nowymi trendami. To także doskonała okazja do budowania rozległej sieci kontaktów" – wyjaśnia Agnieszka Pruchniewicz, Marketing Manager z firmy AWILUX.
źródło i zdjęcia: AWILUX Polska