Już po raz szesnasty, w porozumieniu z redakcją magazynu „Forbes”, analitycy firmy Dun & Bradstreet Poland opracowali zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce. W tym gronie po raz kolejny znalazł się Drutex SA, z przychodami na poziomie 1,8 miliarda złotych.
Firma od wielu lat dynamicznie się rozwija. Obecnie DRUTEX to marka o zasięgu globalnym. Produkty spółki trafiają po ponad 40 krajów, w tym, poza Europą, tak odległych, jak USA, Meksyk, Chile czy Australia.
Obecnie hale opuszcza codziennie do siedmiu tysięcy okien, a każde jest "szyte na miarę", na indywidualne zamówienie. Po całej Europie rozwozi je flota ponad 650 nowoczesnych pojazdów. To właśnie dzięki niej, a także nowoczesnemu zapleczu technologicznemu i niezależności produkcyjnej, DRUTEX oferuje dziś najkrótszy czas realizacji zamówień – 7 dni na terenie całej Europy.
Spółka co roku inwestuje setki milionów złotych w rozwój. Park maszynowy to ścisła światowa czołówka w branży. Firma ma też własne laboratoria badawcze, które gwarantują najwyższą jakość produktów. Sieć sprzedaży DRUTEX SA składa się z kilku tysięcy partnerów handlowych na świecie.
Z myślą o jej rozwoju, a także chcąc bezpośrednio dotrzeć ze swoją ofertą do Klientów na całym świecie, spółka prowadzi szeroko zakrojoną inwestycję w branding i wyposażanie nowoczesnych showroomów zlokalizowanych w Polsce, ale również w Niemczech, Włoszech, Francji czy Stanach Zjednoczonych. Zostały zaprojektowane z myślą o prezentacji produktów DRUTEX w nowoczesny, elegancki, spójny stylistycznie i funkcjonalny sposób.
Jednym z najważniejszych wydarzeń w blisko 40-letniej historii firmy DRUTEX jest największa z dotychczasowych inwestycja, dzięki której podwoją się moce produkcyjne. Spółka przystępuje właśnie do budowy drugiego zakładu produkcyjnego. Koszt tej inwestycji to ok. 800 milionów złotych.
- Diamenty Forbesa potwierdzają naszą pozycję rynkową i siłę firmy jako stabilnego i odpowiedzialnego przedsiębiorstwa. Rośniemy dynamicznie. Rozbudowujemy sieć sprzedaży i zwiększamy moce produkcyjne, bo tego oczekuje od nas rynek. DRUTEX od zawsze inwestuje w nowoczesność i zaawansowane rozwiązania technologiczne. Budujemy prestiż i rozpoznawalność marki na całym świecie. Ta strategia procentuje. A - jak zawsze powtarzam - najlepsze dopiero przed nami - zaznacza Leszek Gierszewski, założyciel i prezes firmy DRUTEX S.A.
źródło i zdjęcie: Drutex