Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Zrób To Prawidłowo: Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ"

Przeprowadzenie termomodernizacji domu to kluczowy krok w kierunku poprawy komfortu mieszkalnego, redukcji kosztów związanych z energią i ochrony środowiska. Jeśli zastanawiasz się, jak przeprowadzić ten proces, wykorzystując dostępne dofinansowania, jakie rozwiązania wybrać i jak je profesjonalnie zamontować, to właśnie dla Ciebie powstała ogólnopolska kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ", zorganizowana przez Związek POiD.

Zrób To Prawidłowo: Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ"
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
www.wisniowski.pl
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Drzwi przeciwpożarowe, stalowe
Dane kontaktowe:
18 44 77 111
Wielogłowy 153 , 33-311 Wielogłowy

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ" to kontynuacja wcześniej realizowanej akcji "DOBRY MONTAŻ". Jej celem jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego środka zarówno na rzecz czystego powietrza, jak i oszczędności energii. Kampania przywiązuje także szczególną uwagę do roli właściwych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji oraz dostarcza informacji o możliwościach uzyskania dofinansowania z programu "Czyste Powietrze".

"Wobec niestabilnych cen energii, smogu i rosnących wymagań w zakresie energooszczędności budynków rozwiązaniem jest termomodernizacja. Najlepsze efekty przynosi kompleksowa termomodernizacja: wymiana stolarki, ocieplenie domu i wymiana źródła ciepła, dlatego kampania ma charakter ponadbranżowy. Do współpracy w ramach akcji zaprosiliśmy stowarzyszenia z sektora budowlanego, producentów oraz dostawców stolarki otworowej, dociepleń, systemów montażu, narzędzi i odzieży roboczej oraz innych komponentów, które mają wpływ na poprawę efektywności energetycznej budynków". Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD.

Działania kampanii można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej: dobrymontaz.com. W trakcie kampanii będziemy dostarczać praktyczne porady na temat termomodernizacji i odpowiedniego montażu na bieżąco, a także udostępniać rekomendacje dotyczące miejsc zakupu i montażu materiałów budowlanych przydatnych w procesie termomodernizacji.

W ramach kampanii planujemy również współpracę ze szkołami branżowymi oraz punktami sprzedaży materiałów budowlanych, a także organizację cyklu webinariów, w tym webinariów poświęconych programowi "Czyste Powietrze".

Warto zaznaczyć, że firma WIŚNIOWSKI stała się partnerem kampanii "Dobry Montaż" w kategoriach "Bramy" i "Okna". Ekspertem, który podzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi szczelnego montażu, jest Janusz Mucha. Posiada on ponad 26-letnie doświadczenie w montażu bram garażowych i jest trenerem w WIŚNIOWSKI Training Center.

Zobacz produkty Wiśniowski dla szczelnego montażu: drzwi tarasowe HST PVC PRIMOdrzwi CREO - modny wzór z miedzianymi inkrustacjami, brama UniTherm.

źródło i zdjęcie: Wiśniowski