Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ" to kontynuacja wcześniej realizowanej akcji "DOBRY MONTAŻ". Jej celem jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego środka zarówno na rzecz czystego powietrza, jak i oszczędności energii. Kampania przywiązuje także szczególną uwagę do roli właściwych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji oraz dostarcza informacji o możliwościach uzyskania dofinansowania z programu "Czyste Powietrze".
Działania kampanii można śledzić na bieżąco na Facebooku oraz stronie internetowej: dobrymontaz.com. W trakcie kampanii będziemy dostarczać praktyczne porady na temat termomodernizacji i odpowiedniego montażu na bieżąco, a także udostępniać rekomendacje dotyczące miejsc zakupu i montażu materiałów budowlanych przydatnych w procesie termomodernizacji.
W ramach kampanii planujemy również współpracę ze szkołami branżowymi oraz punktami sprzedaży materiałów budowlanych, a także organizację cyklu webinariów, w tym webinariów poświęconych programowi "Czyste Powietrze".
Warto zaznaczyć, że firma WIŚNIOWSKI stała się partnerem kampanii "Dobry Montaż" w kategoriach "Bramy" i "Okna". Ekspertem, który podzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi szczelnego montażu, jest Janusz Mucha. Posiada on ponad 26-letnie doświadczenie w montażu bram garażowych i jest trenerem w WIŚNIOWSKI Training Center.
Zobacz produkty Wiśniowski dla szczelnego montażu: drzwi tarasowe HST PVC PRIMO, drzwi CREO - modny wzór z miedzianymi inkrustacjami, brama UniTherm.
źródło i zdjęcie: Wiśniowski