- Dom to najbliższa każdemu przestrzeń, w której już od dziecka towarzyszą nam emocje i tworzą się wspomnienia.Dzięki palecie 50 trendowych kolorów Beckers Designer Collection można stworzyć harmonijną przestrzeń, która zapewni komfort i dobre samopoczucie wszystkim domownikom. Taka jest właśnie myśl przewodnia naszej tegorocznej kampanii - mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.
Spoty reklamowe emitowane są na antenach największych stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Równolegle do kampanii telewizyjnej planowane są działania komunikacyjne w Internecie m. in. na kanałach społecznościowych, a także wsparcie PR.
Kampanijną kreację przygotowała agencja Wiernik Pro, planowaniem i zakupem mediów zajęła się Arena Media, a wsparcie PR zapewnia agencja Practum Consulting.
Farby Beckers Designer Collection zostały stworzone z myślą o miłośnikach stylu skandynawskiego. Wszystkie barwy z palety można łączyć ze sobą, tworząc unikatowe kompozycje w aksamitnym wykończeniu.
Dzięki ceramicznej formule farby, pomalowane nią ściany są odporne na plamy i zachowują jednolitą matową strukturę nawet w przypadku konieczności wyczyszczenia zabrudzeń. Farby Beckers są też bezpieczne dla zdrowia, co potwierdza rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego.
źródło i zdjęcia: Beckers