Motor Lublin to aktualny mistrz Polski w żużlu. W sezonie 2023 drużynę zasilą tacy zawodnicy jak Bartosz Zmarzlik, trzykrotny mistrz świata, oraz inni czołowi zawodnicy zarówno z Polski, jak i ze świata.
- DRUTEX od dawna angażuje się we wsparcie sportu, w tym żużla na różnych poziomach. Do tej pory w tej dyscyplinie głównie drużyn młodzieżowych. Teraz zrobiliśmy krok dalej i zostaliśmy partnerem najlepszej drużyny w Polsce, ekipy z absolutnego światowego topu - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor PR w firmie DRUTEX.
W ramach umowy partnerskiej logo i inne materiały promocyjne i wizualne firmy DRUTEX będą się pojawiać na stadionie oraz między innymi w programach meczowych, na banerach i na stronie internetowej. DRUTEX będzie także sponsorem biegu w dwóch meczach nadchodzącego sezonu.
DRUTEX ze sportem związany jest od dawna. Najpierw była to piłka nożna i trwająca kilkanaście lat przygoda z Bytovią Bytów. W tym czasie zespół pokonał bardzo długą drogą, od lokalnych rozgrywek A klasy do zaplecza Ekstraklasy i półfinału Pucharu Polski.
Z piłką nożną związana była też najbardziej rozpoznawalna i najbardziej efektywna kampania marketingowa w historii firmy. W trwającej dwa lata kampanii “Wybór Mistrzów” wzięli udział wówczas czołowi piłkarze świata: Jakub Błaszczykowski, Andrea Pirlo i Philippe Lahm.
W listopadzie i grudniu 2023 roku DRUTEX był partnerem studia meczowego w TVP podczas Mistrzostw Świata rozgrywanych w Katarze. Ta współpraca jest kontynuowana w tym roku, przy okazji meczów reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Euro 2024.
Od kilku lat DRUTEX mocno angażuje się we wsparcie polskiego kolarstwa. Jest między innymi sponsorem i partnerem Tour de Pologne - jednego z najważniejszych i najbardziej cenionych etapowych wyścigów świata, należącego do elitarnego cyklu UCI World Tour.
źródło i zdjęcie: Drutex