Dla firmy Deceuninck, obecnej w Polsce od prawie 30 lat, ważne jest dostarczanie partnerom innowacyjnych rozwiązań, zarówno w zakresie oferty produktowej, jak i serwisu oraz bieżącej współpracy.
Jedną z odsłon takiego działania jest przygotowanie dedykowanego programu szkoleniowego, który jest doskonałą platformą do wymiany praktycznej wiedzy oraz poznania jeszcze lepiej potrzeb i oczekiwań partnerów biznesowych.
W pierwszej, październikowej odsłonie tegorocznej Decademii, poświęconej tematyce marketingowej, wzięli udział przedstawiciele działów marketingu z firm partnerskich Deceuninck: BOGMAR, Lanko, MS więcej niż OKNA, P.W. Konspo, Technika Okienna oraz Wojmarplast. Wiedzą na temat branży oraz budowania świadomości marki wśród partnerów i klientów podzieliła się m. in. Monika Hybza, Marketing Manager w Deceuninck Poland.
– "Decademia to program szkoleniowy składający się z 3 bloków tematycznych: MARKETING, SPRZEDAŻ, PRODUKT (aspekty techniczne). W każdym z obszarów chcemy omówić zarówno kwestie bezpośrednio związane z działaniami i produktami Deceuninck, jak i zaprosiliśmy do współpracy zewnętrznych ekspertów, aby przekazać naszym Partnerom dawkę bieżących informacji i narzędzi oraz wymienić się dobrymi praktykami. Będąc jednym z globalnych liderów dostarczających rozwiązania stolarki otworowej z PVC, chcemy być blisko naszych Partnerów, dzieląc się z nimi naszym doświadczeniem oraz słuchając ich potrzeb, także w obszarze rozwoju i zdobywania ciekawej, przydatnej wiedzy" – mówi Monika Hybza.
Oprócz prezentacji najważniejszych produktów z portfolio Deceuninck, w tym innowacyjnych profili Phoenix z PVC pochodzącego w 100% z recyklingu (dostępnych w ramach pilotażowego projektu na rynku niderlandzkim), szkolenie dotyczyło specjalistycznej wiedzy w zakresie promowania produktów i technologii dla branży stolarki otworowej, a także zarządzania kampaniami promocyjnymi w kanałach tradycyjnych (prasa) i digitalowych (media online i kanały własne producenta).
Na koniec pierwszego dnia w wykładowo-warsztatowej formie narzędzia PR służące budowaniu wizerunku w mediach przedstawił Przemysław Duszczak z agencji Q&A Communications z Poznania, natomiast w drugim dniu szkolenia Monika Drabczyńska z agencji Socjomania z Krakowa szczegółowo omówiła trendy, narzędzia i potencjał drzemiący w social mediach.
Kolejne szkolenia w ramach programu Decademia są już zaplanowane - 23 i 24 listopada doświadczeniem handlowym dzielić będzie się zespół Deceuninck pod przewodnictwem Roberta Chałubińskiego, Lidera Działu Sprzedaży, a 5 i 6 grudnia techniczną wiedzę o produktach przedstawią eksperci z działu Product Management i wsparcia technicznego, z szefem działu Krzysztofem Kalitą na czele.
Do zespołów Deceuninck dołączą także zewnętrzni eksperci z każdego obszaru. Zapowiada się więc niezwykle ciekawa kontynuacja cyklu szkoleniowego, którego druga odsłona została już także zaplanowana na rok 2023.
źródło i zdjęcia: Deceuninck Poland Sp. z o.o.