REHAU zaprasza na szkolenie "Kiedy klient mówi - za drogo!"

Podobno to jeden z najczęściej słyszanych przez sprzedawców zwrotów "za drogo". Co robić, kiedy twój klient tak właśnie do ciebie mówi? Jak sobie radzić z zarzutem dotyczącym wysokości ceny? Czy znajomość psychologii ceny może nam pomóc? Jak rozmawiać z klientami na temat ceny? REHAU zaprasza na webinar na temat cen.

REHAU zaprasza na szkolenie "Kiedy klient mówi - za drogo!"
Rehau Systemy okienne i drzwiowe z PCV i RAU-FIPRO®
Dane kontaktowe:
61 84 98 400
Poznańska 1 A 62-081 Przeźmierowo, Baranowo

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Program szkolenia

  • Kiedy klient mówi "za drogo" - co poszło nie tak?
  • Psychologiczne aspekty ceny
  • Wartość i cena - dlaczego to nie jest to samo?
  • Jak sobie radzić z obiekcjami dotyczącymi ceny

Nadchodzący termin szkolenia: 16.09.2022 14:00-15:30

Dla kogo? Sprzedawcy, handlowcy, osoby z działów sprzedaży i marketingu, kadra zarządzająca, architekci, projektanci

Czas trwania: ok. 60-90 minut

Prowadzący: Edyta Paul

Wymagania techniczne: Wymagana wcześniejsza rejestracja.

Niezbędny komputer lub telefon z dostępem do internetu, słuchawki.

źródło i zdjęcia: Rehau

Fotografia otwierająca: pixabay.com