PokażUkryj kategorie
Zobacz oferty produktowe firm
Lakiery, bejce, impregnaty do drewna

Farby morskie International Paint w ofercie firmy LEMIR

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut 2022-05-19

Jak ochronić łódź przed korozją? Jakiej farby użyć do malowania łodzi i wszelkich elementów dryfujących? Jak je zabezpieczyć? Sprawdź ofertę farb antykorozyjnych International Paint.

Intershield 300

Intershield 300 to dwuskładnikowa farba epoksydowa charakteryzująca się wysoką odpornością na ścieranie. Dzięki dodatkowi aluminium gwarantuje również doskonałą i długotrwałą ochronę przed korozją. Dzięki formule opracowanej w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, może być aplikowana nawet w niskich temperaturach.

Zakres stosowania

Dzięki wysokiej odporności na ścieranie farba Intershield 300 w mniejszym stopniu ulega uszkodzeniom mechanicznym, co pozwala zmniejszyć efekt korozji. Produkt charakteryzuje się doskonałymi właściwościami barierowymi nawet w agresywnych warunkach - może być stosowany jako uniwersalny grunt na platformach morskich oraz dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych.

Intershield 300 sprawdza się na takich powierzchniach, jak zanurzona część kadłuba, obszar pozostający nad poziomem wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe.

Farbę można aplikować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub na nagą stal (po jej uprzednim przygotowaniu).

Interzone 1000

To dwuskładnikowa grubopowłokowa farba epoksydowa wysoko wypełniona chemoodpornymi płatkami szklanymi, które gwarantują podwyższoną odporność antykorozyjną, odporność na ścieranie i odporność chemiczną. Produkt wyróżnia się również wysoką zawartością części stałych i niską zawartością LZO.

Zakres stosowania

Farba Interzone 1000 może być wykorzystana do ochrony stali wtedy, kiedy wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję. Sprawdza się również w warunkach bryzgów na takich obiektach, jak platformy wiertnicze, pokłady, mosty, zakłady chemiczne i celulozowo-papiernicze oraz stacje uzdatniania wody.

Ze względu na wysoką odporność na delaminację katodową, produkt jest kompatybilny z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, dlatego też jest szczególnie zalecany do długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich.

Może stanowić część pokładowego systemu antypoślizgowego, jeśli zostanie połączony z odpowiednim kruszywem.

Interzone 485

To ultragrubopowłokowy dwuskładnikowy katalizowany epoksyd o wysokiej zawartości części stałych. Możliwa jest aplikacja do 3000 mikronów (120 milicali) grubości suchej powłoki. Charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, odpornością na uderzenia i ścieranie, a także odpornością na różnego rodzaju chemikalia, w tym zasady i produkty ropopochodne.

Produkt może być nanoszony przy użyciu standardowego sprzętu do natrysku bezpowietrznego. Jest bardzo ekonomiczny w aplikacji.

Zakres stosowania

Produkt może być stosowany w agresywnych środowiskach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję. Interzone 485 sprawdza się w zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych i w stacjach uzdatniania wody, a także w strefie bryzgów na platformach przybrzeżnych, palach, elementach załadunkowych statku, molach, pokładach i mostach.

Może stanowić podstawę wytrzymałego systemu antypoślizgowego na pokładach, jeżeli zostanie zastosowany z odpowiednim kruszywem. Jest również odpowiedni do wykorzystania na lądowiskach helikopterów, w rejonach roboczych i na przejściach na wieżach wierniczych.

Charakteryzuje się wysoką odpornością na delaminację katodową, dzięki czemu jest kompatybilny z systemami ochrony protektorowej i katodowej zasilanej z zewnętrznego źródła.

Szczególnie dobrze sprawdza się w roli długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich i jako zabezpieczenie rurociągów transportujących gorącą ropę lub gaz, chronionych katodowo.

Może być aplikowany zarówno w wytwórni konstrukcji, jak i na terenie budowy. Może także pełnić funkcję zabezpieczenia wewnętrznego zbiorników na muł płuczkowy (np.. CIL/CIP) w kopalniach złota.

Farby morskie International Paint w ofercie firmy LEMIR
International Protective Coatings od ponad stu lat specjalizuje się w zabezpieczeniach antykorozyjnych

Interzone 505

Jest grubopowłokową epoksydową farbą gruntującą o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO. Może pełnić funkcję międzywarstwy lub farby nawierzchniowej. Dzięki zbrojeniu chemoodpornymi płatkami szklanymi charakteryzuje się zwiększoną trwałością i podwyższoną odpornością na korozję.

Zakres stosowania

Farba Interzone 505 może być stosowana do ochrony konstrukcji stalowych we wszystkich środowiskach korozyjnych, także w strefach bryzgów morskich na konstrukcjach przybrzeżnych, pod pokładem, na pokładzie, na częściach nadwodnych, palach, w zakładach celulozowo-papierniczych, zakładach chemicznych i na mostach.

Jest odpowiednia do wykorzystania zarówno na elementach nowych, jak i w ramach prac konserwacyjnych - zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją. Może być częścią pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.

Interzone 954

To dwuskładnikowa farba ze zmodyfikowanego epoksydu. Wyróżnia ją niska zawartość lotnych związków organicznych i wysoka zawartość części stałych. Jest przeznaczona do zastosowania jako powłoka jednowarstwowa, stanowiąca trwałą barierę antykorozyjną. Doskonale współpracuje z ochroną katodową. Proces jej utwardzania przebiega nawet podczas zanurzenia w wodzie.

Zakres stosowania

Farba Interzone 954 została pierwotnie opracowana jako środek konserwacyjny do stosowania w budownictwie morskim w strefie zmiennego oraz pełnego zanurzenia. Proces utwardzania przebiega nawet pod wodą, dlatego produkt sprawdzi się również w warunkach występowania pływów i gwałtownego falowania.

Produkt można nanosić na powierzchnię lekko wilgotną i powtórnie utlenioną. Interzone 954 znalazł szerokie zastosowanie w różnorodnych środowiskach, także tych o wysokim czynniku korozyjności - może być wykorzystany w zakładach chemicznych, przemysłu celulozowo-papierniczego, na konstrukcjach nabrzeży i bram śluzowych.

Jeśli zostanie połączony z odpowiednim kruszywem, może służyć jako element pokładowego systemu przeciwpoślizgowego.

Źródło i zdjęcia: LEMIR

Budujemy Dom czerwiec 2022

Budujemy Dom

Czasopismo budowlane dla budujących dom i wykonawców

Czas na Wnętrze lipiec - sierpień 2022

Czas na Wnętrze

Magazyn wnętrzarski pełen inspiracji

Wnętrza 2022

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Twój Dom Twój Styl 2021

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Dom Polski 2022

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Gardeners' World Edycja Polska lipiec 2022

Gardeners' World Edycja Polska

Czasopismo ogrodnicze - najlepsze inspiracje i porady ogrodnicze

ABC Budowania 2021

ABC Budowania

Jak budować bez błędów

Nowoczesne Instalacje 2022

Nowoczesne Instalacje

Dom Energooszczędny Vademecum 2022

Dom Energooszczędny Vademecum