Farby morskie International Paint w ofercie firmy LEMIR

Jak ochronić łódź przed korozją? Jakiej farby użyć do malowania łodzi i wszelkich elementów dryfujących? Jak je zabezpieczyć? Sprawdź ofertę farb antykorozyjnych International Paint.

Farby morskie International Paint w ofercie firmy LEMIR
LEMIR Farby i lakiery
Dane kontaktowe:
605 923 303, 12 656 01 04
ul. Gromadzka 103 30-719 Kraków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Intershield 300

Intershield 300 to dwuskładnikowa farba epoksydowa charakteryzująca się wysoką odpornością na ścieranie. Dzięki dodatkowi aluminium gwarantuje również doskonałą i długotrwałą ochronę przed korozją. Dzięki formule opracowanej w oparciu o zastrzeżoną technologię polimerową, może być aplikowana nawet w niskich temperaturach.

Zakres stosowania

Dzięki wysokiej odporności na ścieranie farba Intershield 300 w mniejszym stopniu ulega uszkodzeniom mechanicznym, co pozwala zmniejszyć efekt korozji. Produkt charakteryzuje się doskonałymi właściwościami barierowymi nawet w agresywnych warunkach - może być stosowany jako uniwersalny grunt na platformach morskich oraz dryfujących obiektach produkcyjnych i magazynowych.

Intershield 300 sprawdza się na takich powierzchniach, jak zanurzona część kadłuba, obszar pozostający nad poziomem wody, struktury zewnętrzne, pokłady, zbiorniki towarowe i balastowe.

Farbę można aplikować bezpośrednio na mechanicznie przygotowaną powłokę do ochrony czasowej lub na nagą stal (po jej uprzednim przygotowaniu).

Farby antykorozyjne - sprawdź ofertę firmy LEMIR

Interzone 1000

To dwuskładnikowa grubopowłokowa farba epoksydowa wysoko wypełniona chemoodpornymi płatkami szklanymi, które gwarantują podwyższoną odporność antykorozyjną, odporność na ścieranie i odporność chemiczną. Produkt wyróżnia się również wysoką zawartością części stałych i niską zawartością LZO.

Zakres stosowania

Farba Interzone 1000 może być wykorzystana do ochrony stali wtedy, kiedy wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję. Sprawdza się również w warunkach bryzgów na takich obiektach, jak platformy wiertnicze, pokłady, mosty, zakłady chemiczne i celulozowo-papiernicze oraz stacje uzdatniania wody.

Ze względu na wysoką odporność na delaminację katodową, produkt jest kompatybilny z systemami ochrony protektorowej i katodowej z zewnętrznego źródła, dlatego też jest szczególnie zalecany do długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich.

Może stanowić część pokładowego systemu antypoślizgowego, jeśli zostanie połączony z odpowiednim kruszywem.

Interzone 485

To ultragrubopowłokowy dwuskładnikowy katalizowany epoksyd o wysokiej zawartości części stałych. Możliwa jest aplikacja do 3000 mikronów (120 milicali) grubości suchej powłoki. Charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, odpornością na uderzenia i ścieranie, a także odpornością na różnego rodzaju chemikalia, w tym zasady i produkty ropopochodne.

Produkt może być nanoszony przy użyciu standardowego sprzętu do natrysku bezpowietrznego. Jest bardzo ekonomiczny w aplikacji.

Zakres stosowania

Produkt może być stosowany w agresywnych środowiskach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na ścieranie i korozję. Interzone 485 sprawdza się w zakładach chemicznych, celulozowo-papierniczych i w stacjach uzdatniania wody, a także w strefie bryzgów na platformach przybrzeżnych, palach, elementach załadunkowych statku, molach, pokładach i mostach.

Może stanowić podstawę wytrzymałego systemu antypoślizgowego na pokładach, jeżeli zostanie zastosowany z odpowiednim kruszywem. Jest również odpowiedni do wykorzystania na lądowiskach helikopterów, w rejonach roboczych i na przejściach na wieżach wierniczych.

Charakteryzuje się wysoką odpornością na delaminację katodową, dzięki czemu jest kompatybilny z systemami ochrony protektorowej i katodowej zasilanej z zewnętrznego źródła.

Szczególnie dobrze sprawdza się w roli długoterminowej ochrony konstrukcji podmorskich i jako zabezpieczenie rurociągów transportujących gorącą ropę lub gaz, chronionych katodowo.

Może być aplikowany zarówno w wytwórni konstrukcji, jak i na terenie budowy. Może także pełnić funkcję zabezpieczenia wewnętrznego zbiorników na muł płuczkowy (np.. CIL/CIP) w kopalniach złota.

Farby morskie International Paint w ofercie firmy LEMIR
International Protective Coatings od ponad stu lat specjalizuje się w zabezpieczeniach antykorozyjnych

Interzone 505

Jest grubopowłokową epoksydową farbą gruntującą o wysokiej zawartości części stałych i niskiej zawartości LZO. Może pełnić funkcję międzywarstwy lub farby nawierzchniowej. Dzięki zbrojeniu chemoodpornymi płatkami szklanymi charakteryzuje się zwiększoną trwałością i podwyższoną odpornością na korozję.

Zakres stosowania

Farba Interzone 505 może być stosowana do ochrony konstrukcji stalowych we wszystkich środowiskach korozyjnych, także w strefach bryzgów morskich na konstrukcjach przybrzeżnych, pod pokładem, na pokładzie, na częściach nadwodnych, palach, w zakładach celulozowo-papierniczych, zakładach chemicznych i na mostach.

Jest odpowiednia do wykorzystania zarówno na elementach nowych, jak i w ramach prac konserwacyjnych - zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją. Może być częścią pokładowego systemu antypoślizgowego w połączeniu z odpowiednim kruszywem.

Interzone 954

To dwuskładnikowa farba ze zmodyfikowanego epoksydu. Wyróżnia ją niska zawartość lotnych związków organicznych i wysoka zawartość części stałych. Jest przeznaczona do zastosowania jako powłoka jednowarstwowa, stanowiąca trwałą barierę antykorozyjną. Doskonale współpracuje z ochroną katodową. Proces jej utwardzania przebiega nawet podczas zanurzenia w wodzie.

Zakres stosowania

Farba Interzone 954 została pierwotnie opracowana jako środek konserwacyjny do stosowania w budownictwie morskim w strefie zmiennego oraz pełnego zanurzenia. Proces utwardzania przebiega nawet pod wodą, dlatego produkt sprawdzi się również w warunkach występowania pływów i gwałtownego falowania.

Produkt można nanosić na powierzchnię lekko wilgotną i powtórnie utlenioną. Interzone 954 znalazł szerokie zastosowanie w różnorodnych środowiskach, także tych o wysokim czynniku korozyjności - może być wykorzystany w zakładach chemicznych, przemysłu celulozowo-papierniczego, na konstrukcjach nabrzeży i bram śluzowych.

Jeśli zostanie połączony z odpowiednim kruszywem, może służyć jako element pokładowego systemu przeciwpoślizgowego.

Źródło i zdjęcia: LEMIR