Geberit na targach 4 Design Days 2022
Tegoroczne stoisko dla marki Geberit zaprojektowały Anna Niedopytalska i Beata Smulska. Założeniem projektu była prezentacja marki od strony produktów wyposażenia łazienki, takich jak:
- ceramika,
- meble łazienkowe,
- powierzchnie prysznicowe
- toalety myjące.
Pompy wodne, które zainstalowano w kilku punktach stoiska umożliwiły zaprezentowanie systemów toalet myjących AquaClean oraz innowacyjnego systemu spłukiwania TurboFlush. W specjalnie wydzielonej przestrzeni przedstawiono moduł DuoFresh, który w prosty sposób niweluje nieprzyjemne zapachy w łazience. Na 72 m kw. stoiska znalazła się również ściana z galerią tzw. moodboard’ów, czyli tablicą inspiracji przedstawiającą 12 różnych zestawień kolorystycznych, stworzonych przy użyciu próbek materiałów wykończeniowych – tkanin, drewna, ceramiki.
Tegoroczna edycja targów odbyła się stacjonarnie, w pełnym wydaniu. Na tę okazję firma Geberit przygotowała przestronne stoisko, na którym zaprezentowano zarówno sztandarowe produkty marek Geberit i Koło, jak i nowości. Targi były doskonałą okazją, by poznać i bliżej przyjrzeć się ofercie firmy, a także spotkać się i porozmawiać na żywo z jej przedstawicielami i Ambasadorami marki. Tych ostatnich można było posłuchać w trakcie licznych prelekcji i dyskusji, gdzie dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami zawodowymi. Wspólnie debatowali nad kondycją współczesnej architektury, designu i sztuki projektowania oraz ich znaczeniem w postpandemicznej rzeczywistości.
Stoisko Geberit na targach 4 Design Days 2022
Pierwszego dnia targów o godzinie 12:00 uczestnicy mieli możliwość wysłuchania architektki Anny Federowicz z pracowni Tremend, która z ramienia Geberit wzięła udział w dyskusji: "Design na scenie: Transformacje. Przestrzeń zdefiniowana na nowo. Praca – przestrzenie biurowe".
Drugiego dnia 4DD dla biznesu – 28.01.2022 gościem specjalnym na stoisku Geberit był architekt Robert Konieczny - szef biura KWK Promes, niezależny ekspert Fundacji Miesa van der Rohe oraz wieloletni juror w Konkursie Koło. Wielokrotnie nominowany i nagradzany w międzynarodowych konkursach architektonicznych, jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich architektów na świecie. W rozmowie z prezesem Geberit Polska – Przemysławem Powalaczem, czołowy polski architekt opowiedział m.in. o swojej wystawie "Moving Architecture" w Galerie d’Architecture w Paryżu, której Geberit był mecenasem. Roberta Koniecznego można było posłuchać także w sesji „Neutralność klimatyczna w budownictwie. Niewiele czasu, wiele do zrobienia”. Odbyła się ona dzień wcześniej – 27.01.2022 o godzinie 12:00 i dodatkowo była transmitowana on-line w wirtualnych mediach i kanałach social media organizatora.
Podczas drugiego dnia dla biznesu, na oficjalnych scenach 4DD pojawili się pozostali Ambasadorzy marki. Architektka Anna Koszela wystąpiła w roli prelegentki w panelu: „Wnętrza mieszkaniowe w duchu less waste. Jak je urządzić?” Z kolei architektka Barbara Uherek-Bradecka wzięła udział w dyskusji „Drewno. Obalamy mity.”
W trakcie trwania dni dla biznesu, na kanałach social media marki Geberit zorganizowano konkurs dla architektów i projektantów wnętrz. Przedmiotem konkursu było wykonanie zdjęcia na stoisku Geberit oraz opublikowanie go na swoim Facebooku lub Instagramie wraz z hashtagiem #geberit_4DD_2022. Na zwycięzców konkursu czekały atrakcyjne nagrody, w tym ceramiczny zestaw fondue ze szwajcarską czekoladą.
Co zaprezentowali ambasadorzy Geberit na targach 4 Design Days 2022?
Równie intensywnie upłynęły dni otwarte wydarzenia 4DD. 29.01.2022 na stoisku Geberit, na wszystkich zwiedzających czekali Ambasadorzy marki, którzy każdemu chętnemu uczestnikowi targów doradzali, jakie wyposażenie najlepiej sprawdzi się w łazience. Działająca na polskim rynku od ćwierć wieku marka zbudowała bowiem bardzo trwałe relacje z największymi pracowniami projektowymi w kraju, czego najlepszym przykładem jest realizowany projekt Ambasador Geberit. Obecnie do grona Ambasadorów należy 26 pracowni projektowych, które chętnie biorą udział w organizowanych przez markę działaniach, rekomendując produkty marki, udzielają się w mediach, czy podczas eventów.
Praktyczną poradą konsumencką służyli w godzinach 11.00-16.00 następujący architekci i projektanci wnętrz:
- Żaneta Mikołajczyk,
- Katarzyna Szramek,
- Tomasz Słomka
- Monika Staniec.
Ambasadorów marki można było także posłuchać w licznych panelach dyskusyjnych i prezentacjach. Swoje wnętrze w cyklu „Najpiękniejsze polskie wnętrza” o godzinie 12:15 zaprezentowała Monika Staniec. O 14:00 można było wysłuchać Łukasza Magonia, który wziął udział w sesji „Urządź się z Dobrzemieszkaj.pl. Recepta na wnętrza, o jakich marzysz! Część 1.” Część 2. wspomnianej prezentacji odbyła się zaś w niedzielę – 30 stycznia o godzinie 12:15, w której uczestniczył Tomasz Słomka.
źródło i zdjęcia: GEBERIT