Zwróciliśmy się do naszych respondentów z prośbą: "prosimy zaznaczyć (w kolumnie A) firmy znane Ci choćby ze słyszenia oraz (w kolumnie B) firmy, których produkty kupiłeś lub zamierzasz kupić do budowy Twojego domu".
Respondent mógł do tego wykazu dopisać również dowolne inne firmy. Rozkłady statystyczne uzyskanych odpowiedzi przedstawiają wykresy A, B. Liczby podane na rozkładzie A określają, jaki procent wszystkich uczestników ankiety (726 osoby) rozpoznaje daną markę. Zatem rozkład ten obrazuje zarówno stopień popularności poszczególnych marek produktów, jak też poziom wiedzy naszych Czytelników.
Zwycięzcą rankingu A jest firma Jøtul. 41,3% respondentów rozpoznaje tę markę. Niewiele mniejszą rozpoznawalność ma firma Hajduk (41,1%) i Spartherm (29,6%). Wysoką rozpoznawalność firmy - Kratki.pl, Tarnava, Kominki Dovre, Brunner i Supra.
Zwycięzcą rankingu B - podobnie, jak w poprzednich badaniach - jest Hajduk. Blisko jeden na dziesięciu ankietowanych zastosował lub zastosuje produkty tej firmy w swoim domu. Niewiele niższy wynik osiągnęła firma Spartherm oraz Jøtul.