Link4 udostępnia ubezpieczenia mieszkań i domów całemu rynkowi

Link4 udostępnia ubezpieczenia mieszkań i domów całemu rynkowi
Link4 TU SA od 7 kwietnia udostępniło ubezpieczenia mieszkań i domów również tym, którzy nie posiadają polisy motoryzacyjnej w Link4. Teraz każdy może zadzwonić pod numer 22 444 44 44 i w prosty sposób ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom.

Każdy może zadzwonić pod numer 22 444 44 44 i w prosty sposób ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom Popularność modelu direct sprawia, że klienci chcą płacić mniej i oszczędzać czas, nie tylko ubezpieczając samochody, ale również mieszkania. Dlatego Link4 udostępnia swoją ofertę ubezpieczeń nieruchomości całemu rynkowi. Każdy, kto chce ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom w Link4, bez względu na fakt czy posiada już polisę motoryzacyjną, czy nie, może wykupić polisę wybierając wariant Dom Plus 24 lub Dom 24 w zależności od indywidualnych potrzeb.

 

Klienci, zainteresowani podstawowym zakresem ochrony ubezpieczeniowej domu lub mieszkania mogą skorzystać z wariantu Dom 24, który obejmuje standardowe ubezpieczenie nieruchomości - w tym stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb - od pożaru oraz innych zdarzeń losowych. Jest to podstawowe ubezpieczenie nieruchomości.

 

Z kolei Dom Plus 24 obejmuje nie tylko ubezpieczenie nieruchomości oraz stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb, ale dotyczy również wyposażenia domu lub mieszkania - w tym sprzętu RTV i AGD.

 

Ochrona ubezpieczeniowa w wariancie Dom Plus 24 obejmuje między innymi:

  • ubezpieczenie nieruchomości i stałych elementów od pożaru i innych zdarzeń losowych 
  • ubezpieczenie ruchomości od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji
  • ubezpieczenie szyb od stłuczenia
  • ubezpieczenie assistance domowy
  • ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Dodatkową korzyścią pakietu Dom Plus 24 jest bezpłatnie dołączone Assistance Domowe, zapewniające szeroki zakres świadczeń. Należy do nich, m.in. assistance medyczne w razie nieszczęśliwego wypadku, gwarantujące wizytę lekarza lub pielęgniarki oraz zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu medycznego lub dostawy leków.

 

W ramach Assistance Domowego klienci Link4 mają także nielimitowany, całodobowy dostęp do infolinii medycznej, gdzie - pod numerem podanym w polisie – mogą porozmawiać z uprawnionym lekarzem, a także uzyskać informację o lekach, ich działaniu, interakcjach z innymi środkami, przeciwwskazaniach itp.

 

Assistance Domowe zapewnia również pomoc w typowych sytuacjach związanych z awariami w domu - Link4  pokryje koszt interwencji fachowca (na przykład: ślusarza, elektryka lub hydraulika), zorganizuje i opłaci naprawę sprzętu RTV lub AGD w domu albo pokryje koszt transportu do autoryzowanego serwisu.

 

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz