Link4 udostępnia ubezpieczenia mieszkań i domów całemu rynkowi
Link4 udostępnia ubezpieczenia mieszkań i domów całemu rynkowi
Link4 TU SA od 7 kwietnia udostępniło ubezpieczenia mieszkań i domów również tym, którzy nie posiadają polisy motoryzacyjnej w Link4. Teraz każdy może zadzwonić pod numer 22 444 44 44 i w prosty sposób ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom.
Data publikacji: 2008-04-10
Data aktualizacji: 2012-12-09
Popularność modelu direct sprawia, że klienci chcą płacić mniej i oszczędzać czas, nie tylko ubezpieczając samochody, ale również mieszkania. Dlatego Link4 udostępnia swoją ofertę ubezpieczeń nieruchomości całemu rynkowi. Każdy, kto chce ubezpieczyć swoje mieszkanie lub dom w Link4, bez względu na fakt czy posiada już polisę motoryzacyjną, czy nie, może wykupić polisę wybierając wariant Dom Plus 24 lub Dom 24 w zależności od indywidualnych potrzeb.
Klienci, zainteresowani podstawowym zakresem ochrony ubezpieczeniowej domu lub mieszkania mogą skorzystać z wariantu Dom 24, który obejmuje standardowe ubezpieczenie nieruchomości - w tym stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb - od pożaru oraz innych zdarzeń losowych. Jest to podstawowe ubezpieczenie nieruchomości.
Z kolei Dom Plus 24 obejmuje nie tylko ubezpieczenie nieruchomości oraz stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb, ale dotyczy również wyposażenia domu lub mieszkania - w tym sprzętu RTV i AGD.
Ochrona ubezpieczeniowa w wariancie Dom Plus 24 obejmuje między innymi:
ubezpieczenie nieruchomości i stałych elementów od pożaru i innych zdarzeń losowych
ubezpieczenie ruchomości od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji
ubezpieczenie szyb od stłuczenia
ubezpieczenie assistance domowy
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Dodatkową korzyścią pakietu Dom Plus 24 jest bezpłatnie dołączone Assistance Domowe, zapewniające szeroki zakres świadczeń. Należy do nich, m.in. assistance medyczne w razie nieszczęśliwego wypadku, gwarantujące wizytę lekarza lub pielęgniarki oraz zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu medycznego lub dostawy leków.
W ramach Assistance Domowego klienci Link4 mają także nielimitowany, całodobowy dostęp do infolinii medycznej, gdzie - pod numerem podanym w polisie – mogą porozmawiać z uprawnionym lekarzem, a także uzyskać informację o lekach, ich działaniu, interakcjach z innymi środkami, przeciwwskazaniach itp.
Assistance Domowe zapewnia również pomoc w typowych sytuacjach związanych z awariami w domu - Link4 pokryje koszt interwencji fachowca (na przykład: ślusarza, elektryka lub hydraulika), zorganizuje i opłaci naprawę sprzętu RTV lub AGD w domu albo pokryje koszt transportu do autoryzowanego serwisu.