Oszczędności finansowe są głównym motywem kampanii poświęconej promocji budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE), które można zastosować przy budowie lub remoncie domu – zarówno w budynkach jedno- i wielorodzinnych.
Rozwój budownictwa energooszczędnego i pasywnego to nie tylko ochrona środowiska, to także konkretne oszczędności dla właścicieli takich nieruchomości i poprawa efektywności energetycznej dla polskiej gospodarki. Trzymam kciuki za tę kampanię – mówi Maciej Grabowski, minister środowiska.
Kampania jest skierowana do osób w wieku 25-54 lata planujących budowę lub remont domu/mieszkania. Odbiorcami kampanii są także inwestorzy, wspólnoty mieszkaniowe oraz architekci.
Kampania "Dom, który dla mnie oszczędza" jest prowadzona za pośrednictwem internetu i prasy. Działania w prasie obejmują tytuły o charakterze opiniotwórczym oraz czasopisma poświęcone tematyce wnętrzarskiej i budowlanej. W ramach kampanii internetowej została stworzona strona internetowa www.oszczedzam-energie.pl. Znajdują się niej artykuły, krótkie filmy promocyjne oraz infografiki. Powstała również specjalna aplikacja na urządzenia mobilne, która pomoże zaplanować ekologiczny dom.
Ponadto, dziennikarze mediów ogólnopolskich, specjalistycznych oraz blogerzy zostaną zaproszeni na specjalne warsztaty, na których eksperci przekażą im praktyczną wiedzę nt. budownictwa energooszczędnego.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Kampania "Dom, który dla mnie oszczędza" zakończy się konferencją prasową podsumowującą dwuletni projekt, która odbędzie się 29 października 2014.