Głównym założeniem modyfikacji strony internetowej marki NEO było poprawienie funkcjonalności oraz wprowadzenie ułatwień w korzystaniu z witryny, a także uatrakcyjnienie jej wyglądu.
Najważniejszy dział serwisu - wirtualny katalog, dzięki któremu można w prosty sposób zapoznać się z ofertą produktów NEO - nie uległ znaczącej zmianie. Producent postawił na sprawdzoną już w poprzedniej wersji serwisu intuicyjną i łatwą nawigację. Nowością w katalogu jest natomiast „schowek produktów”, do którego można „odłożyć” interesujące narzędzia i dalej przeglądać katalog. Dodany został również kanał RSS, dzięki któremu użytkownicy będą mieli łatwy dostęp do aktualnych informacji dotyczących marki NEO. Po zaprenumerowaniu kanału RSS NEO TOOLS użytkownicy automatycznie dostaną wiadomość o nowościach i zmianach na stronie.
W nowo powstałej zakładce „przestrzeń NEO” użytkownicy będą mogli zapoznać się z działaniami, w które zaangażowana jest marka. Materiały z renowacji wiekowego VW T1, czy informacje o poczynaniach rajdowców z WESEM NEO Rally Team z pewnością okażą się ciekawe dla wszystkich, którzy związani są z branżą motoryzacyjną.
Wygląd serwisu jest utrzymany w znanej już kolorystyce, która została nieco rozjaśniona. Wprowadzenie zdjęć osób korzystających z narzędzi NEO zwiększyło dynamikę i sprawiło, że strona jest atrakcyjna wizualnie. Plusem nowej odsłony serwisu internetowego jest też dużo lepsza jakość zdjęć w katalogu.
W zamierzeniu strona ma się rozwijać tak, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom swoich użytkowników. Twórcy serwisu już planują wprowadzenie nowych funkcjonalności, które będą pojawiały się w niedalekiej przyszłości.
Tworzymy tę stronę dla naszych klientów i to ich oczekiwania są dla nas bodźcem do wprowadzania zmian i ciągłego udoskonalania naszych produktów. Nowy portal ma być platformą komunikacji z klientami, a więc staramy się, aby był on jak najbardziej przyjazny i funkcjonalny - mówi Małgorzata Rozbicka, category manager marki NEO.