Jak nazywa się najdłużej
zatrudniony pracownik Bosch i co kryje się za nazwą „Wyścig wkrętarek
akumulatorowych“? Te i wiele innych historii z całego świata pokazuje
album „Global Impressions of Bosch“, który składa się ze 125 fotografii,
wykonanych w 125 miejscach na całym świecie, w tej samej sekundzie.
Data publikacji: 2011-05-16
Data aktualizacji: 2011-05-16
Celem projektu "Global Impressions of Bosch" było uwiecznienie jednej chwili, która dokumentuje kulturę, pracowników, produkty i technologie, ale także tradycję i perspektywy Grupy Bosch.
Ponad dwa lata trwały przygotowania do tego momentu. Projekt wymagał zaangażowania ponad 1 000 ludzi z ponad 40 krajów. Należało dokonać wyboru z ok. 400 propozycji tematycznych. Międzynarodowi reporterzy zobowiązali się do wykonania zdjęcia w tej samej sekundzie, obojętne czy była to godzina 11 przed południem w Schwieberdingen (Niemcy), 6 rano w Campinas (Brazylia) czy 7 wieczorem w Clayton (Australia).
20 maja 2010 roku, punktualnie o godzinie 11 czasu środkowoeuropejskiego na całym świecie wykonano 125 fotografii. Zespół projektowy w Stuttgarcie wstrzymał oddech, teraz wszystko zależało od uczestników, ale także od pogody. Co bowiem można było zrobić w razie mgły w Szkocji, huraganu w tropikach albo burzy śnieżnej na Matterhornie?
Projekt udał się w stu procentach, powstało 125 interesujących fotografii, które prezentują różnorodność przedsiębiorstwa, jakim jest Bosch.
Zdjęciom towarzyszą teksty w dziesięciu językach, którymi posługuje się większość klientów i pracowników Boscha na świecie. W ten sposób powstał globalny album dla globalnego przedsiębiorstwa.
Album "Global Impressions of Bosch" został osobiście wręczony każdemu z ponad 280 000 pracowników z okazji 125-lecia istnienia firmy Bosch, trafi także do klientów, partnerów i przyjaciół przedsiębiorstwa