"Złoty Laur Klienta 2010" dla marki TOPEX

"Złoty Laur Klienta 2010" dla marki TOPEX
Firma TOPEX, została uhonorowana „Złotym Laurem Klienta 2010”. Już po raz drugi z rzędu w kategorii „Narzędzia ręczne” produkty TOPEX nie miały sobie równych.

Złoty Laur Klienta 2010 dla marki TOPEX
"Laur Klienta" to największy program konsumencki w Polsce. Dzięki otwartej formule to klienci w bezpośrednim głosowaniu wyłaniają najpopularniejsze produkty i marki. W przypadku narzędzi TOPEX do zdobycia wyróżnienia w równej mierze co popularność przyczyniły się zmiany jakościowe, jakie od lat systematycznie obserwowane są w produktach tej znanej marki.

 

Uznanie ze strony klientów to dla nas bardzo ważny sygnał – szczególnie w kontekście 20 lat obecności na rynku. Dzięki niemu mamy świadomość, że droga, którą podążamy prowadzi w dobrym kierunku. Na pewno nie spoczniemy na „laurach”. Pomimo sporego doświadczenia w dalszym ciągu rozwijamy nasz potencjał. Tylko w tym roku udało nam się oddać do użytku nowoczesny magazyn, a także dział techniczny z laboratorium, które w niedługim czasie ma szansę stać się jednym z najlepszych ośrodków testujących narzędzia i elektronarzędzia w Polsce – mówi Piotr Potowski, dyrektor generalny firmy TOPEX.

 

Narzędzia TOPEX to bogata oferta narzędzi i artykułów technicznych klasy popularnej, przeznaczonych do regularnego użytkowania przy średnim zakresie obciążeń. Dzięki swojej dostępności cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno pośród majsterkowiczów, jak i profesjonalistów. Uniwersalność oraz rosnąca jakość zostały zauważone również przez klientów.

 

Już od początku tegorocznej edycji konkursu TOPEX był faworytem. Ogromna liczba głosów, która wpłynęła na naszą skrzynkę mailową potwierdziła tylko niezwykłą popularność, jaką cieszy się ta marka – mówi Grzegorz Kozicki, redaktor naczelny Rzecz o Biznesie, organizatora programu.

 

 

Firma powiązana: Grupa Topex

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz