10 września na autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej w 6 miastach Polski (Wrocław, Szczecin, Poznań, Gdańsk, Łódź, Warszawa) rusza kampania firmy Baumit- „Zobacz Ciepło”
- Elementem kampanii Baumit będą w przyszłości również specjalne Karty Energooszczędności Baumit, pozwalające zorientować się w klasę energooszczędności ściany – dodaje. .
Autobusy i tramwaje oklejone zdjęciami (w skali 1:1) wykonanymi kamerą termowizyjną, pokazując ciepło ludzkich ciał. Kampania prowadzona będzie przez trzy miesiące i jest częścią ogólnopolskiej akcji Zobacz Ciepło firmy Baumit, na którą składa się szereg działań, edukujących społeczeństwo w temacie energooszczędności.
- Chcemy z jednej strony zwrócić uwagę, jak w łatwy sposób można ograniczyć koszty utrzymania budynku, z drugiej zaś planujemy działania edukacyjne, uświadamiające potrzebę podnoszenia kategorii energooszczędności swojego domu – mówi Aleksandra Witkowska z firmy Baumit.
Firma powiązana: Baumit