Przypomnijmy, że obie spółki podjęły współpracę w 2019 roku. W jej ramach KRISPOL został Sponsorem Tytularnym zaplecza PlusLigi - KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn. Po upływie pół roku obie strony zdecydowały się na wprowadzenie nowych rozwiązań, które poszerzają ich partnerstwo.
W sezonie 2020/2021 firma KRISPOL została Sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, tym samym wyraźnie wzrośnie liczba ekspozycji tej marki w PlusLidze - Lidze Mistrzów Świata, a także pozostałych rozgrywkach prowadzonych przez PLS, w tym w TAURON Lidze i TAURON 1. Lidze oraz przy okazji turniejów finałowych TAURON Pucharów Polski Kobiet i Mężczyzn czy Superpucharach. Ekspozycja marki KRISPOL będzie widoczna m.in. na specjalnej obudowie stanowiska sędziowskiego, a także na bandach ledowych.
To kolejny etap naszej współpracy, bardzo się cieszę, że ona tak harmonijnie się rozwija - podkreśla Paweł Zagumny, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A. - Firma KRISPOL pokazała już niejednokrotnie, że doskonale rozumie potrzeby sportu i kapitalnie potrafi wykorzystać rywalizację sportową w prowadzeniu znakomitego marketingu. Bardzo się cieszę, że przed nami kolejny rok z tak odpowiedzialnym i dojrzałym partnerem - dodaje.
Siatkówką żyją wszyscy w KRISPOL, to sport, który skupia całe rodziny. W hali czy przed telewizorami - emocje są zawsze wielkie, a waleczność zawodników wyróżnia tę dyscyplinę na tle innych. Cieszę się, że nasza marka kojarzona jest, podobnie jak siatkówka, z zasadami fair play. Nie mam wątpliwości, że współpraca z Polską Ligą Siatkówki to jak as serwisowy w decydującym secie - komentuje Karol Krysiński, Prezes Zarządu KRISPOL.