W trakcie dwóch dni spotkania skupiliśmy się na celach jak i wyzwaniach, które czekają nas w kolejnych miesiącach. Omówiliśmy wyniki firmy za ubiegły rok oraz przypomnieliśmy sobie co się zmieniło i co zostało zrobione od czasu naszego ostatniego spotkania. Nie zabrakło też części poświęconej tzw. dobrym praktykom oraz marketingowi. Wręczone zostały również nagrody za najlepsze wyniki sprzedażowe oraz SMARKETING 2019, który to jest uhonorowaniem najbardziej owocnej współpracy między działami Sprzedaży i Marketingu - mówi Marek Aniśko, Sales Manager w Sokółka Okna i Drzwi, S.A.
Niesłabnący wysoki poziom obsługi Klienta w Salonach Firmowych oraz doskonała jakość produktów tej marki, tylko potwierdzają zasadność organizacji tego typu szkoleń wyjazdowych. Pełna lista autoryzowanych punktów sprzedaży dostępna jest na www.sokolka.com.pl/salony-sprzedazy/.
Na zdjęciu otwierającym: Gernot Kammerhofer, Managing Director, Marek Aniśko, Sales Manager w Sokółka Okna i Drzwi S.A.