Zmieniony logotyp Invado

Zmieniony logotyp Invado
Utrzymany w pomarańczowo-szarych kolorach logotyp firmy INVADO został uzupełniony o nowy element. Firma chce w ten sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność i identyfikację z branżą.

Nowy logotyp zawiera kluczową, z punktu widzenia klienta, informację: INVADO – drzwi. Firma ze Śląska jest  producentem drzwi wewnętrznych, posługującym się własną, opatentowaną technologią okleinowania.

Odpowiednia identyfikacja wizualna to bardzo ważny element komunikacji z klientem – mówi Adam Hucz, manager ds. marketingu. Decyzja o modyfikacji logotypu ma zacieśnić identyfikację firmy z branżą, a przez to ułatwić dotarcie do oferty Invado nowym klientom.

 

Zmieniony logotyp Invado to wstęp do jeszcze poważniejszych zmian w obrębie zwiększania rozpoznawalności marki. Już niedługo ruszy nowa strona internetowa firmy. - Będzie wyposażona w nowoczesne funkcjonalności oraz nastawiona na aktywną interakcję z klientami – zapowiada Adam Hucz.

Zmieniony logotyp Invado

 

 

Firma powiązana: Invado

Komentarze

Zobacz inne artykuły
Poprzedni materiał Nowa linia ośmiokomorowych okien Energy Line 90 mm Następny materiał Drzwi balkonowe sterowane pilotem