Konkurs skierowany jest do wszystkich Klientów, którzy zdecydują się na zakup energooszczędnych okien TYTANOWYCHtermo PVC, wypełnią na stronie internetowej formularz zgłoszeniowy i przedstawią własny, autorski pomysł na hasło reklamowe produktu.
Nagrodą dla zwycięzcy, który zdaniem jury przedstawi najlepszą propozycję, jest samochód Renault Megane Generation 1,5 dCI 90 o wartości niespełna 50 tysięcy złotych.
Konkursem objęte będą wszystkie zamówienia złożone przez Klientów od 25 października 2010 roku do 10 stycznia 2011. Okna muszą jednak zostać wyprodukowane i kupione do 28 lutego 2011 roku. Termin nadsyłania haseł reklamowych upływa natomiast 15 marca 2011.
Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 16 marca 2011 roku, a zwycięski slogan oraz imię i nazwisko jego autora zostaną opublikowane na stronie . Pod tym samym adresem znaleźć można też wszystkie szczegóły dotyczące konkursu oraz regulamin.
Firma powiązana: MS więcej niż OKNA