Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ"

Kampania "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ"

Ogólnopolska kampania "DOBRY MONTAŻ" organizowana przez Związek POiD nie zwalnia tempa. Ruszyła jej nowa odsłona pod hasłem: "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ", nastawiona na promocję termomodernizacji budynków i dobrych praktyk montażowych.

Celem kampanii "TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ" jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego sposobu na czyste powietrze, oszczędność energii i cennych zasobów. Kampania ma charakter ponadbranżowy i zwraca również uwagę na rolę dobrych praktyk montażowych w procesie termomodernizacji.

Realizacji celów akcji służy szereg działań, m.in. kampania public relations w mediach, strona internetowa dobrymontaz.com, fan page akcji na Facebooku, współpraca ze szkołami branżowymi, webinar na temat programu "Czyste Powietrze" oraz szereg materiałów graficznych publikowanych w prasie i Internecie. Tematyka dobrego montażu będzie również obecna podczas MONTERIADY odbywającej się na targach BUDMA 2024 w Poznaniu.

Patron Honorowy kampanii "TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ": Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Patronat merytoryczny nad inicjatywą sprawują: APPLiA Polska, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, Polski Związek Producentów i Przetwórców Izolacji Poliuretanowych PUR i PIR "SIPUR".

Partnerami kampanii są: CERESIT, FAKRO, GLASSOLUTIONS, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISHOME, PORTA, PROLINE, POLSKIE STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW STYROPIANU, SOUDAL, STALPRODUKT-ZAMOŚĆ, WIŚNIOWSKI. Kampania zyskała również szerokie wsparcie patronów medialnych.

Dowiedz się więcej na: dobrymontaz.com

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz