Nagroda "Firmy zaangażowanej społecznie" 2018 roku dla firmy Wiśniowski

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Nagroda "Firmy zaangażowanej społecznie" 2018 roku dla firmy Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii "Firma zaangażowana społecznie". To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.

aktualizacja: 2019-06-14 06:26:53

W dniach 23-24 maja 2019 r. w Jachrance odbył się jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI był Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona Kongresu organizowanego przez Związek POiD zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

WIŚNIOWSKI z nagrodą za społeczne zaangażowanie

W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka WIŚNIOWSKI została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii "Firma Zaangażowana Społecznie". Spośród wszystkich nominowanych firm, to właśnie pomysł marki WIŚNIOWSKI na skuteczny i kreatywny CSR spotkał się z największym uznaniem mediów.

Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy branżowych, którzy na bieżąco śledzą trendy w działalności największych firm. Coraz więcej marek angażuje się w działania CSR. To szansa na wykorzystanie rozpoznawalności i rynkowej siły w szczytnym celu - w ten sposób przedsiębiorstwa mogą zadbać o swoje najbliższe otoczenie, wspomóc edukację swoich przyszłych pracowników czy ratować środowisko naturalne.

Akcja "Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie"

Ostatnią aktywnością marki WIŚNIOWSKI w obszarze CSR była niedawno zakończona akcja "Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie". Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2 THE LIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały przez markę WIŚNIOWSKI zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

- Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję - bo też był to jeden z naszych celów - że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw - mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.

Wciąż możesz pomagać

Akcja "Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie" dobiegła już końca, ale niezmiennie można odbyć wirtualną podróż w grze 2 THE LIGHT - jest ona nadal dostępna na stronie 2thelight.pl. Wciąż można też wspomóc działalność trzech polskich instytucji za pośrednictwem zbiórki na platformie pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie.

Firma powiązana:
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły