30 marca 2019 r. w Heron Live Hotel nad Jeziorem Rożnowskim odbyła się uroczysta gala podsumowująca nowatorską akcję CRS firmy WIŚNIOWSKI, czyli grę 2 THE LIGHT. Charytatywna gra okazała się sukcesem, a pomóc udało się trzem wyjątkowym fundacjom z Krakowa, Warszawy i Gdańska, z których każda otrzymała czek o wartości 100 000 zł!
Data publikacji: 2019-04-10
Data aktualizacji: 2019-04-10
Aż 87 000 rozpoczętych gier, 20 000 pobrań aplikacji, kilkaset publikacji w mediach, wsparcie gwiazd i influencerów w social mediach i oczywiście setki tysięcy wyskakanych monet, to wszystko przełożyło się na sukces projektu firmy WIŚNIOWSKI oraz jej partnerów, którzy wspólnie przekazali na cele charytatywne aż 300 000 zł.
Założenie akcji było bardzo proste. Należało pobrać aplikację na telefon lub wejść na www.2thelight.pl i zagrać w emocjonującą grę. Gracz przechodził przez trzy miasta: Kraków, Warszawę i Gdańsk, pokonywał przeszkody, aby dostarczyć tajemniczą paczkę, która ma uratować życie przyjaciela. Cały czas zbierał też wirtualne monety, które mógł później przekazać na darowiznę, firma WIŚNIOWSKI zamieniała je na prawdziwe pieniądze dla trzech fundacji.
Pomoc firm odpowiedzialnych społecznie jest nieoceniona
W konferencji podsumowującej projekt udział wzięli prezes firmy WIŚNIOWSKI Krystyna Baran, pomysłodawczyni akcji Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI, Elżbieta Solewska, ambasador akcji, aktor Tomasz Karolak oraz oczywiście przedstawiciele fundacji-beneficjentów akcji: prof. Janusz Skalski z Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Joanna Chmielewska z Fundacji Wspieramy Rozwój Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie oraz Paweł Górski z Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku. Patronat honorowy nad eventem objął Marszałek Województwa Małopolskiego.
Podczas wydarzenia ze sceny padały ważne i mocne słowa o tym, że akcje charytatywne tego typu są niezbędne szpitalom do przetrwania, bo środków z budżetu nie starcza czasami nawet na podstawowe potrzeby. Przedstawiciele fundacji przyznali, że bez takich projektów oraz prywatnych darczyńców, nie byłoby ich stać nawet na sprzęt.
- Gra 2 THE LIGHT od początku była bardzo emocjonalnym projektem. Chodzi przecież o zdrowie i życie dzieci... Nie jest to pierwszy projekt CSR marki WIŚNIOWSKI ale na pewno jest najbardziej wzruszający i przełomowy. Wybraliśmy przecież obszar tak odległy od naszego - gry to nie było do tej pory coś, czym się zajmowaliśmy. Dlatego tym bardziej cieszy nas, że akcja przyciągnęła tak wielu graczy, zarówno dzieci jak i rodziców, którzy grali, zbierali wirtualne monety, aby pomóc małym pacjentom, którzy tak bardzo na nas liczą. Armia prawdziwych bohaterów sprawiła, że udało się zebrać 300 000 zł, które wraz z partnerami zamieniliśmy na prawdziwe pieniądze i mogliśmy je przekazać trzem niezwykle ważnym fundacjom. Pamiętajmy, że grać w 2 THE LIGHT i wspierać możemy aż do końca roku, więc pomagajmy dalej! - mówi Elżbieta Solewska, Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.
To nie koniec akcji!
WIŚNIOWSKI udowadnia, że poprzez mądrą grę można zrobić wiele dobrego. Dlatego będzie ona dostępna do końca roku. Zachęcamy do wsparcia fundacji dowolną kwotą na zbiórce pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Każdy wspierający akcję w ten sposób, otrzyma pakiet gadżetów cyfrowych oraz zobaczy szczęśliwe zakończenie gry i podziękowanie od przyjaciela. Warto nadal pomagać! Mali pacjenci walczący z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi i mukowiscydozą na nas liczą!