Polscy producenci przypuścili prawdziwy szturm na monachijskie targi BAU, które tylko w tym roku odwiedziło ćwierć miliona gości. Każda kolejna edycja przyciąga coraz więcej wystawców "Made in Poland". W tym roku wszystkie firmy znad Wisły zajęły niemal 2,5 tysiąca metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej. Jedno z największych "polskich" stoisk należało do marki WIŚNIOWSKI, która od trzech dekad zdobywa kolejne rynki krajów Europy Zachodniej.
Tegoroczne targi BAU odwiedziło ćwierć miliona gości, którzy przyjechali do Bawarii ze 150 państw. Mogli podziwiać stoiska niemal 2300 wystawców.
Znaczną część naszych produktów sprzedajmy za granicę. Spotykam się z sytuacjami, w których markę WIŚNIOWSKI wiele osób opisuje jako "bramy z Polski". Na targach zagranicznych nie reprezentujemy więc jedynie swojej firmy. Reprezentujemy przede wszystkim polską myśl techniczną - mówił Andrzej Wiśniowski, podkreślając, jak wielka odpowiedzialność spoczywa na polskich producentach, którzy podbijają rynki Europy Zachodniej.
Stoisko sygnowane logiem WIŚNIOWSKI było nie tylko doskonałym miejscem, by poznać sprawdzone produkty polskiego producenta. W tym roku ekspozycja była pełna nowości. Goście targów BAU mogli zobaczyć przedpremierowo okna PVC WIŚNIOWSKI oraz przemysłową bramę garażową MakroPro 2.0 wraz z jej wersją ALU.
Nowości, które pojawiły się na BAU już w tym roku będą dostępne w ofercie firmy WIŚNIOWSKI. Zainteresowanie, z którym spotkały się podczas monachijskich targów, zwiastuje, że ich rynkowe premiery będą ważnymi wydarzeniami dla całej branży.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Andrzej Wiśniowski cieszy się, że produkty sygnowane jego nazwiskiem są tak dobrze przyjmowane na rynkach zagranicznych. Podkreśla, że w ten sposób przyczynia się do rozwoju nie tylko firmy, ale również wszystkich producentów znad Wisły.
Budowa dobrego wizerunku Polski to nie tylko nasze zadanie. To również odpowiedzialność wszystkich firm, które eksportują z Polski na rynki zagraniczne. Staranie się o to, aby skojarzenia z polskimi produktami były jak najlepsze. To także patriotyzm gospodarczy, do którego codziennie namawiam. Być może klient zadowolony z "bram z Polski" chętniej kupi inny produkt "Made in Poland", a to da wymierne korzyści nam wszystkim - ocenił twórca i właściciel marki WIŚNIOWSKI.
Targi BAU to nie jedyna aktywność marki WIŚNIOWSKI. Lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń pojawia się wraz ze swoimi produktami również na najważniejszych wydarzeniach branżowych m.in. we Włoszech, Francji, Skandynawii i Belgii. Obecność na targach zagranicznych to ważny krok w budowaniu jak najlepszego wizerunku polskich producentów w Europie i okazja do zdobywania nowych rynkowych doświadczeń.