Dzięki sponsorowi tego dnia każdy, kto dobiegł do mety poczuł się zwycięzcą. Firma WIŚNIOWSKI od samego rana zagrzewała zawodników do walki. Wszyscy biegacze otrzymali koszulki z logotypem sponsora i jego głównym przesłaniem: Be The Winner. Tym hasłem producent bram, drzwi i ogrodzeń pragnął zachęcić sportowców do podejmowania wyzwań, a kibiców do spróbowania swoich sił w sportowej rywalizacji.
Na stoisku sponsora kibice i biegacze mogli zrobić sobie pamiątkowe, "zwycięskie" zdjęcie. Na główne nagrody mogli liczyć zwycięzcy biegu. Kibice, czekający na mecie w Muszynie, byli świadkiem pięknej walki o złoto między Cherutichem Nelsonem a Szymonem Kulką. Ostatecznie to Kenijczyk był górą, wyprzedzając Szymona o 1,20 sek. Przebiegnięcie dystansu 10 kilometrów zajęło mu tylko 28 min i 50 sek.
Wśród kobiet pierwsza na mecie zameldowała się Viktoria Pogozielska z czasem 33:22,50 sek. życiowa Dziesiątka była też częścią mistrzostw Polski w Biegach Ulicznych na 10 km. W tej klasyfikacji najlepszy był Bogdan Dziuba, który pokonał trasę w 32:36,00 sek.
Życiowa Dziesiątka to najchętniej wybierany bieg podczas całego Festiwalu Biegów w Krynicy Zdroju. Pochyła trasa pozwala biegaczom pobić swoje życiowe rekordy, a dodatkowe wsparcie firmy WIŚNIOWSKI dodawało energii na każdym kilometrze trasy i poza nią.I
Firma powiązana: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.