Spełnij marzenie o bezpieczeństwie - 11 zwycięzców konkursu firmy WIŚNIOWSKI
Spełnij marzenie o bezpieczeństwie - 11 zwycięzców konkursu firmy WIŚNIOWSKI
Konkurs "Spełnij marzenie o bezpieczeństwie, którego pomysłodawcą i organizatorem była firma WIŚNIOWSKI, właśnie się zakończył. Firma postanowiła nagrodzić aż 11 placówek opiekuńczo-wychowawczych!
Data publikacji: 2015-12-08
Data aktualizacji: 2016-09-30
Do udziału w konkursie firma Wiśniowski zaprosiła kilkaset placówek opiekuńczo-wychowawczych z szesnastu województw. Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu dowolną techniką pracy artystycznej, pokazującej, dlaczego właśnie tę placówkę warto wyposażyć w bramy, drzwi lub ogrodzenia. Prawie 90 placówek z całej Polski zdecydowało się konkurować o wysokiej jakości produkty marki WIŚNIOWSKI. Wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych wraz ze swoimi opiekunami przygotowali rysunki, prace plastyczne i literackie, a także filmy. Wszystkie budziły podziw i uznanie dla talentu oraz włożoną w ich przygotowanie pracę. Niekiedy też wzruszały, a innym razem wywoływały szczery uśmiech.
Nadesłane prace to piękny przykład współpracy wychowawców z dziećmi. Przegląd talentów i dowód wielkiego zaangażowania każdej placówki, mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. Na zgłoszone prace można było głosować przez aplikację konkursową na fanpage’u marki WIŚNIOWSKI na Facebooku. 30 finałowych prac wyłoniono dzięki 173 850 łącznie oddanym głosom. To właśnie one trafiły do końcowego etapu, w który zwycięzców wybierała komisja konkursowa.
Poziom przygotowanych prac był tak wysoki, że zamiast planowanych dziesięciu placówek, Organizator zdecydował się nagrodzić jedenaście. Produkty firmy WIŚNIOWSKI trafią do ośrodków w Luleminie (Kobylnica), Skopaniu, Krzydlinie Małej (Wołów), Krakowie, Bydgoszczy, Kuźni Raciborskiej, Pleszewie, Jarosławiu, Miąsowej (Sobków), Kutnie i Nowym Sączu. Nagrodzone zostaną zarówno placówki publiczne, jak i typu rodzinnego.
Decyzja jury nie była prosta, ze względu na ogromną ilość prac wyróżniających się kreatywnością. Po uwzględnieniu zaangażowania wychowanków w przygotowanie pracy, potrzeb danej placówki jak i estetyki oraz oryginalności prac konkursowych, wyłoniono jedenaście, a nie jak wcześniej zakładano dziesięć, zwycięskich placówek. Jesteśmy pod wrażeniem pomysłowości, kreatywności i olbrzymiego zaangażowania placówek w przygotowanie pracy, jak i w cały proces głosowania. Walka toczyła się do ostatnich chwil, dodaje Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI. Decyzją jury, w konkursie nagrodzone zostały następujące placówki: