WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A. Bramy garażowe, automatyka
Przejdź do:
Dystrybutorzy
PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie
Licznik odwiedzin: 251544
Aktualności WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Otwarcie nowego salonu WIŚNIOWSKI we Lwowie
Chęć poszerzania horyzontów stanowi podstawę sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Jest to także odwaga i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom rynku. Firma WIŚNIOWSKI nie boi się nieznanego, dlatego też postanowiła zdobyć… Lwów.
24.05.2018
WIŚNIOWSKI pokazuje jak być SMART i dbać o komfort i bezpieczeństwo w domu
WIŚNIOWSKI w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że z technologią smartCONNECTED każdy dzień będzie udany. Promocja, która ruszyła w połowie kwietnia, pokazuje, jak w łatwy sposób można poczuć się bezpiecznie za pomocą innowacyjnego systemu kontroli dostępu do domu.
09.05.2018
WIŚNIOWSKI na targach NORDBYGG 2018 w Sztokholmie
Od 10 do 13 kwietnia odbywały się największe targi budowlane w północnej części Europy - NORDBYGG. Wystawa trwała cztery dni i zgromadziła ponad 800 wystawców z 30 krajów. Tak jak 2 lata wcześniej, tak i w tym roku podczas Targów nie zabrakło rozwiązań czołowego, polskiego producenta bram, drzwi i ogrodzeń - firmy WIŚNIOWSKI.
23.04.2018
Bądź smart! Wybierz smart! - czyli wiosenna promocja firmy WIŚNIOWSKI
Dom to nie tylko centrum życia rodzinnego, ale także ostoja oraz miejsce relaksu i odpoczynku. Z tego względu chcemy się w nim czuć bezpiecznie, komfortowo i swobodnie. Nie dziwi więc, że coraz częściej zastanawiamy się nad wykorzystaniem w swoich czterech kątach inteligentnych technologii - takich jak smartCONNECTED marki WIŚNIOWSKI. Od teraz w wiosennej ofercie promocyjnej!
20.04.2018
smartCONNECTED i Home Inclusive 2.0 z nagrodą TOPBuilder 2018
Kolejny raz produkty marki WIŚNIOWSKI zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesięcznik Builder.
06.04.2018
WIŚNIOWSKI w piłkarskim stylu podbija Francję
Od 14 do 16 marca produkty marki WIŚNIOWSKI obecne były na Targach Budowlanych Aquibat w Bordeaux.
23.03.2018
WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki
Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI. Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.
22.03.2018
WIŚNIOWSKI zadziwił na Targach BUDMA
Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność oraz setki owocnych rozmów o rozwoju polskiej branży budowlanej. Tak tegoroczne targi BUDMA podsumować może marka WIŚNIOWSKI, która w halach MTP wywołała nie lada poruszenie…
15.02.2018
WIŚNIOWSKI w nowej odsłonie i z innowacyjnym podejściem do projektowania
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, już 30 stycznia w Poznaniu zagości na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA. W tym roku firma zaprezentuje m.in. wyróżnione Złotym Medalem, innowacyjne rozwiązania oraz nowoczesne podejście do designu.
26.01.2018
Targi Perimeter Protection z produktami marki WIŚNIOWSKI
Co 2 lata targi Perimeter Protection przyciągają do Norymbergi firmy i specjalistów związanych z systemami zabezpieczeń. Są one istotnym punktem na mapie targowej producentów systemów ogrodzeniowych. Podczas targów nie mogło zabraknąć rozwiązań marki WIŚNIOWSKI.
22.01.2018
Innowacyjność marki WIŚNIOWSKI pokryta trzykrotnym złotem
Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży. Grono ekspertów przyznaje je wyłącznie innowacyjnym produktom najwyższej jakości. W tym roku eksperci nagrodzili nimi aż trzy produkty marki WIŚNIOWSKI: system inteligentnego sterowania domem smartCONNECTED, bramę UniPro RenoSystem oraz drzwi CREO.
17.01.2018
WIŚNIOWSKI Oficjalnym Partnerem FC Girondins de Bordeaux
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.
07.12.2017