Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Sklepy KOMFORT rozpoczęły rok 2014 akcją pod hasłem "Wielkiej wyprzedaży"

Jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie kampania w TV oraz w Internecie. "Wyprzedaż" promowana jest zabawnym spotem telewizyjnym, kolejnym z serii kreatywnej przygotowanej przez agencję Red8. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink.

Sklepy KOMFORT rozpoczęły rok 2014 akcją pod hasłem "Wielkiej wyprzedaży"
Sklepy Komfort Wykładziny i podłogi
komfort.pl
Sklepy Komfort Wykładziny i podłogi
komfort.pl
Dane kontaktowe:
0 801 30 11 30
Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Wykładzina Dywanowa SERENADA aranżacja Początek roku i okres zimowy to raj dla konsumentów korzystających z akcji wyprzedaży. W tym właśnie czasie Komfort wchodzi z nową promocją i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią. Dla wszystkich osób, których zimowa i świąteczna aura natchnęła myślą o remoncie czy zakupie nowego mieszkania, Komfort przygotował jedyną na rynku wyprzedaż paneli, dywanów i wykładzin.

Od 8 stycznia do 28 lutego 2014 roku konsumenci będą mogli skorzystać z wielu rabatów, a ceny produktów zostały obniżone nawet o 60% w stosunku do cen obowiązujących przed wyprzedażą. Promowane produkty to panele podłogowe, dywany i wykładziny.

Każdy przeceniony produkt oznaczony został w sklepie specjalną etykietką, dzięki której można szybko i łatwo odnaleźć go w ekspozycji sklepowej oraz na stronie e-sklepu. Ilość i rodzaj produktów w promocji gwarantuje, że każdy znajdzie coś odpowiadającego jego gustom.

Wśród hitów cenowych znaleźć można na przykład:

  • praktyczną wykładzinę Avalon  w cenie 19,90zł/m2, (poprzednia cena 31,99zł/m2)
  • bardzo dobrej jakości, poliamidową wykładzinę Serenada w cenie 29,90zł/m2, poprzednia cena 69,99zł/m2
  • panele podłogowe Dąb Oxford AC4 8 mm w cenie 24,90zł/m2, (poprzednia cena 36,99zł/m2

Akcja wyprzedaży odbywa się we wszystkich sklepach KOMFORT w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.komfort.pl.

Na potrzeby kampanii promocyjnej wyprodukowane zostały reklamy telewizyjne, wykorzystujące motyw dwóch postaci: Drewniaka i Futrzaka, uosabiających produkty sprzedawane przez Komfort. Spoty oparte są na dialogach pary animowanych postaci, która zachęca do skorzystania z oferty wyprzedaży w sklepach. Kampania telewizyjna obejmie obecność w TVN, TVP1, TVP2, oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów: promujących wykładziny oraz panele podłogowe.

Na pytania dotyczące produktów z promocyjnej oferty odpowiadają konsultanci pod numerem infolinii 0 801 30 11 30 oraz na live chat na  www.komfort.pl

źródło i zdjecia: Sklepy Komfort