Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Wiosenne rewolucje w katalogu ANTADO

Nowy katalog produktowy Antado 2014 – oprócz nowego layoutu – przynosi sporo ważnych zmian w asortymencie mebli łazienkowych polskiego producenta. Są w nim nowe produkty, nowe dekory i kolory frontów oraz nowe elementy wyposażenia mebli.

Wiosenne rewolucje w katalogu ANTADO
Antado Sp. z o.o. Meble łazienkowe
coram.pl
Antado Sp. z o.o. Meble łazienkowe
coram.pl
Dane kontaktowe:
58 682 89 45
Młyńska 1/3, 83-010 Straszyn

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Katalog ma nowy layout, spójny z nową identyfikacją wizualną firmy Interesująca szata, tyle że graficzna, zdobi nowy katalog mebli łazienkowych firmy Antado na 2014 rok. Katalog ma nowy layout, spójny z nową identyfikacją wizualną firmy oraz zawiera szereg nowości, które odświeżają ofertę pod kątem wzorniczym i asortymentowym. Ponadto nowy, bardziej czytelny układ produktów pozwala lepiej poruszać się po szerokiej ofercie zawierającej 28 kolekcji. Przygotowano ją na podstawie wnikliwej analizy rynku przeprowadzonej przez producenta.

Zgodnie z preferencjami zakupowymi klientów z oferty usunięto kilka serii, a w innych wprowadzono zmiany. Oferta mebli Antado wzbogaciła się także o nowe dekory oczekiwane przez odbiorców. Szczególnie dużo nowości pojawiło się w palecie folii meblowych, zarówno gładkich jak i ze strukturą drewna.

- W grupie mebli foliowanych największą popularnością w ostatnim czasie cieszył się dekor „stare drewno”, dlatego w najnowszej kolekcji proponujemy naszym odbiorcom dekory imitujące naturalne drewno: świerk tatrzański, ciemny orzech wenecki, dąb Samba, Coimbra oraz wenge mleczne – mówi Gabriela Kutysz, kierownik działu eksportu Antado, koordynująca prace nad nowym katalogiem – Wielbiciele minimalizmu koniecznie powinni zwrócić uwagę na nowy kolor w kolekcji Variete, którym jest szary lakier w wysokim połysku. Z pewnością będzie świetnie prezentował się w łazienkach wykończonych kamiennymi szarościami i grafitami.

Dużym udogodnieniem dla odbiorców nowego katalogu Antado jest to, że większość kolekcji producenta ma obecnie nazwy własne, zamiast dość trudnych symboli literowo-cyfrowych Ze zmian użytkowych za najważniejsze można uznać wprowadzenie w kilku kolekcjach produktów uniwersalnych (bez podziału na lewe/prawe), przywrócenie regałów z koszem w seriach Amareno, Prima oraz Novella oraz wprowadzenie nowych uchwytów w seriach Petit, Edith, Pantone i Link. Wśród rozwiązań do małych łazienek firma prezentuje linię Emu, zgrabne szafki foliowane w popularnych dekorach skomponowane z ciekawymi umywalkami dolomitowymi w rozmiarze „S”, które pasują także do znanych już szafek z serii Petit.

W ofercie Antado pojawiła się również nowa grupa produktów o statusie Prestige, którą inicjują  meble o nazwie Atlantic. To kolekcja przygotowana z najwyższą dbałością o jakość  materiałów, sposób wykończenia i udogodnienia użytkowe. Meble wykonane z MDF są obustronnie lakierowane, wyposażone w markowe zawiasy i prowadnice z systemem cichego domyku, szklane półki i szuflady wyściełane tworzywem antypoślizgowym.

Dużym udogodnieniem dla odbiorców nowego katalogu Antado jest to, że większość kolekcji producenta ma obecnie nazwy własne, zamiast dość trudnych symboli literowo-cyfrowych. Katalog został wydany w wersji polsko-angielskiej, podkreślając otwarcie firmy na rynki zagraniczne. – Ostatnie lata pokazały rosnące zainteresowanie meblami Antado wśród klientów z zagranicy. Jesteśmy pewni, że nowa oferta wzmocni tę tendencję – podsumowuje Gabriela Kutysz.

Zapraszamy na odświeżoną stronę internetową www.antado.com.pl, gdzie wkrótce będzie dostępny nowy katalog produktów w wersji elektronicznej.


źródło i zdjęcie: ANTADO