Cechą nowej identyfikacji wizualnej Antado jest oszczędna stylistyka i ascetyczna kolorystyka oparta na gamie szarości. Logo, które niezmiennie pozostało pełną nazwą firmy, wzbogacono o trójwymiarowy element graficzny skojarzony bezpośrednio z literą A (od nazwy firmy) lub pośrednio z kubistyczną formą mebla. Całość prezentuje się minimalistycznie i jest bardzo czytelna. Minimalizm jest również cechą wyróżniającą nowy katalog produktów opracowany przez firmę na 2014 rok. Elegancka biała okładka klarownie zapowiada to, co znajdziemy w środku – czytelnie zaprezentowaną i opisaną ofertę mebli łazienkowych wytwarzanych przez producenta ze Straszyna.
Nowemu katalogowi produktów, a przede wszystkim ofercie Antado, przejrzystości dodaje fakt, że wszystkie meble mają teraz nazwy własne. Zastąpiły one dotychczas używane przez producenta symbole literowo-cyfrowe. Oferta została również uporządkowana: usunięto z niej produkty najsłabiej rotujące, czytelnie zaakcentowano nowości, którymi są zarówno nowe produkty, jak również nowe kolory frontów i nowe dekory. Podkreślono też zmiany dotyczące konstrukcji i wyposażenia mebli (nowe uchwyty, nowe umywalki itp.). W ofercie pojawiła się również nowa grupa produktów o statusie Prestige, którą zapoczątkowała kolekcja mebli o nazwie Atlantic.
- Z punktu widzenia naszych odbiorców dużą zmianą wydaje się być wprowadzenie nazw własnych zamiast symboli literowo-cyfrowych - mówi Sylwia Menape-Moskal, kierownik działu handlowego firmy Antado. - Mamy też nadzieję, że w nowym katalogu jeszcze lepiej będzie widoczny nasz największy atut, czyli bogata oferta wykończeń, która jest odbiciem zarówno tendencji estetycznych panujących na rynku jak i potrzeb klientów.
Zmiany czekają również partnerów handlowych Antado. Począwszy od drugiego kwartału bieżącego roku firma będzie realizować szeroko zakrojoną akcję aktywizacji firm, z którymi współpracuje. Służyć mają temu m.in. programy motywacyjne, bonusowe itp. W związku ze zmianami asortymentowymi i zmianami cen produktów, firma stawa również na działalność informacyjną. Już wkrótce wszyscy partnerzy handlowi Antado otrzymają nowy katalog w wersji tradycyjnej, drukowanej, jak również w wersji elektronicznej.
Sukcesywnie będzie też zmieniana identyfikacja wizualna Antado w sklepach i salonach łazienkowych w których sprzedawane są meble producenta. Począwszy od 1 kwietnia br. wszystkie nowe meble produkowane przez Antado będą oznaczane nowym logo.
Więcej informacji na temat mebli łazienkowych Antado można znaleźć na stronie internetowej: www.antado.com.pl która już niedługo zaprezentuje się w nowej odsłonie.
źródło i zdjęcia: Antado