W kwietniu 2013 roku do grona Partnerów Biznesowych GutPR dołączyła firma QUARTEC, producent innowacyjnych płyt celulozowo-cementowych. Nowe rozwiązania spod marki QUARTEC posiadają wyjątkowe i dotąd niespotykane w tego typu produktach cechy, których nagłośnieniem w mediach zajmie się agencja GutPR.
25.04.2013
2-3 minuty
Pusta
W ramach umowy agencja GutPR przygotuje materiały komunikacyjne, poprowadzi działania z zakresu PRu produktowego, dostarczy monitoring mediów oraz poprowadzi biuro prasowe na firmowej stronie www.quartec.pl. Agencja GutPR wybrana została w konkursie ofert. Jak mówi Remigiusz Zabolski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy QUARTEC sp. z o. o.: „Nowa marka QUARTEC i produkowane pod tą marką innowacyjne płyty kompozytowe c-c tworzące CZWARTY WYMIAR W BUDOWNICTWIE, potrzebują szerokiej, szybkiej i celnej komunikacji. Dlatego rozpoczęliśmy współpracę z firmą GUTPR, która już od początku nie tylko wykazała się znajomością branży i uwierzyła w nasz produkt, ale od razu, bez zbędnej zwłoki rozpoczęła skuteczne działania dla promocji rozwiązań QUARTEC.”
„Dumą napawa nas fakt, że w ostatnim czasie portfolio naszych klientów w ciągu jednego tylko miesiąca poszerzyło się aż dwie nowe, polskie marki. Są to: płyty celulozowo-cementowe QUARTEC, kreujące czwarty wymiar w budownictwie oraz farby i efekty dekoracyjne JEGER, które zaprezentowaliśmy w trakcie zorganizowanej w ostatnich dniach konferencji prasowej” – tak o kwietniowych sukcesach agencji mówi Rafał Wójcicki z GutPR. Zaawansowane technologicznie płyty kompozytowe c-c (celulozowo-cementowe) firmy QUARTEC przeznaczone są zarówno do zastosowań wewnętrznych, jak i na elewację. Stąd w przypadku obsługi mediowej tych rozwiązań zespół GutPR ma nadzieję skutecznie łączyć wieloletnie know how z obu tych branż.