Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

FAKRO na 3 pozycji w rankingu TOP MARKA 2021

Firma Fakro zajęła trzecią pozycję w tegorocznym rankingu TOP MARKA. Ranking prowadzony przez Magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów bada medialną siłę marek w każdej branży. W 2021 roku przebadano aż 500 podmiotów, co przełożyło się na 108 milionów unikalnych informacji.

FAKRO na 3 pozycji w rankingu TOP MARKA 2021
Fakro Okna i wyłazy dachowe
www.fakro.pl
Fakro Okna i wyłazy dachowe
Dane kontaktowe:
18 444 04 44
Węgierska 144 A, 33-300 Nowy Sącz
Zobacz firmę w innym dziale: Schody i balustrady

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

FAKRO na trzecim miejscu rankingu TOP MARKA w kategorii branży budowlanej

Analiza medialności dotyczyła aż 500 marek i objęła 108 mln informacji. Opracowanie uniwersalnego wskaźnika, jakim jest SIŁA MARKI, pozwala na porównywanie poszczególnych marek z różnych obszarów oraz wszystkich branż między sobą. Ostateczna wartość decydująca o miejscu brandu w rankingu TOP MARKA jest wypadkową liczby kontaktów odbiorcy z daną marką oraz, co szczególnie cenne, oceny jakości komunikatów. Podstawą metodologii badania są:

  • liczba publikacji,
  • wpływ na odbiorcę
  • wskaźnik sentymentu.

W raporcie przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. Złożyło się na to 2 miliony tekstów prasowych, 16 milionów internetowych i 90 milionów postów w mediach społecznościowych.

Nie jest to jedyny sukces FAKRO w ostatnim czasie - w październiku Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu FAKRO, uhonorowany został nagrodą Super Power.

Raport uwidacznia silną obecność FAKRO w mediach. Na odbiór naszej marki, oprócz płatnych form reklamy, wpływają działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zewnętrzne publikacje o firmie. Warto podkreślić, że branża postrzega FAKRO jako firmę opiniotwórczą. Często jesteśmy proszeni o komentarze dotyczące nie tylko sektora budowlanego, lecz także ogólnej kondycji globalnej gospodarki czy trendów szkolenia przyszłych fachowców. Takie holistyczne podejście zapewnia brandowi FAKRO wyraźną i stabilną pozycję w przestrzeni medialnej mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu Grupy FAKRO ds. Marketingu.

źródło i zdjęcia: Fakro