FAKRO na trzecim miejscu rankingu TOP MARKA w kategorii branży budowlanej
Analiza medialności dotyczyła aż 500 marek i objęła 108 mln informacji. Opracowanie uniwersalnego wskaźnika, jakim jest SIŁA MARKI, pozwala na porównywanie poszczególnych marek z różnych obszarów oraz wszystkich branż między sobą. Ostateczna wartość decydująca o miejscu brandu w rankingu TOP MARKA jest wypadkową liczby kontaktów odbiorcy z daną marką oraz, co szczególnie cenne, oceny jakości komunikatów. Podstawą metodologii badania są:
- liczba publikacji,
- wpływ na odbiorcę
- wskaźnik sentymentu.
W raporcie przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. Złożyło się na to 2 miliony tekstów prasowych, 16 milionów internetowych i 90 milionów postów w mediach społecznościowych.
Nie jest to jedyny sukces FAKRO w ostatnim czasie - w październiku Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu FAKRO, uhonorowany został nagrodą Super Power.
Raport uwidacznia silną obecność FAKRO w mediach. Na odbiór naszej marki, oprócz płatnych form reklamy, wpływają działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zewnętrzne publikacje o firmie. Warto podkreślić, że branża postrzega FAKRO jako firmę opiniotwórczą. Często jesteśmy proszeni o komentarze dotyczące nie tylko sektora budowlanego, lecz także ogólnej kondycji globalnej gospodarki czy trendów szkolenia przyszłych fachowców. Takie holistyczne podejście zapewnia brandowi FAKRO wyraźną i stabilną pozycję w przestrzeni medialnej - mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu Grupy FAKRO ds. Marketingu.
źródło i zdjęcia: Fakro