Sławomir Gawlik z nagrodą Super Power
Nowa idea miesięcznika „Builder” promuje firmy działające w szeroko rozumianej branży budowlanej, poprzez nagradzanie wyróżniających się ich dyrektorów i menedżerów m.in. w obszarze marketingu. Certyfikat Builder Super Power docenia osoby, które odpowiedzialne są za planowanie, realizację i koordynację kluczowych procesów w firmie, a laureaci mogą pochwalić się szczególnymi osiągnięciami, które wspierają sukces rynkowy firm. Nagroda jest również podkreśleniem dobrych praktyk, które zasługują na promocję w środowisku partnerów biznesowych, klientów oraz opinii publicznej.
Wyróżnienie dla dyrektora to także nagroda dla całego zespołu. Bardzo dziękuję moim współpracownikom za zaangażowanie i przynoszącą pożądane efekty pracę. Sama nagroda to dalsza motywacja do działania - to taki super power, której potrzebujemy w codziennym życiu – komentuje laureat.
Sławomir Gawlik jako Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO zarządza działaniami marketingowymi i szkoleniowymi firmy na całym świecie. Dzięki niemu i pracy jego zespołu klient w Europie, Stanach Zjednoczonych, Australii czy Nowej Zelandii kojarzy zielony sygnet FAKRO z najwyższą jakością. Sławomir Gawlik widzi szczególną wartość w pełni mierzalnych nowoczesnych środkach komunikacji, dlatego zaangażował się w działania digital marketingu. Obecnie intensywnie rozwija kanały sprzedaży internetowej.
źródło i zdjęcia: FAKRO